5 трендів в дизайні логотипів 2016

333

Від автора: веб-дизайнери часто люблять передбачати тренди в інтернеті на наступний рік. А що з приводу дизайну логотипів? Як кажуть, диявол криється в деталях. І навіть, здавалося б, невеликі зміни в логотипі можуть сильно вплинути на зростання вашого бренду. Деякі з передбачаються трендів зовсім нові. А сьогодні ми поговоримо про 5 трендів в дизайні логотипів, які вже спостерігаються у 2016.

Монолинейные логотипи

5 трендів в дизайні логотипів 2016

В минулому році ми почали спостерігати, як штрихова графіка набирає обертів. Це відбувається тому, що дизайнери все ще дуже люблять плоский дизайн, і він переходить на логотипи.

Монолинейные логотипи повністю передають зміст своєї назви. Логотипи намальовані однією лінією з постійним натиском ніби намальований логотип однією ниткою або шнуром. Зовнішній вид моно логотипів вкрай аскетичний, нічого зайвого, але з ухилом у бік популярною в інтернеті іконографії.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Зазвичай такі роботи виглядають монотонно, надаючи дизайну чіткості без зайвих деталей. Монолинейные логотипи дуже красиві, вони допомагають створювати складні проекти, які дійсно зможуть виділити ваш бренд серед інших.

Ці логотипи не для всіх, одним нішах вони підійдуть, а іншим ні. У проектів з такими логотипами є обмеження по стисненню розмірів. Приклад вище буде погано працювати на кнопках.

Я бачив, як такі логотипи використовують на сайтах магазинів з продажу продуктів харчування, невеликих магазинів і салонів. Дизайн вкрай універсальний і підійде під будь-який бізнес.

Написи

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Дизайн зі столітньою історією вище доводить, що немає нічого нового в тому, щоб використовувати напис у вигляді логотипу. Окрім Coca-Cola можна згадати CNN, McDonalds та Disney.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Логотип ліги американського футболу Los Angeles Rams – Вперше показаний у січні 2016

Напис певним шрифтом виступає в ролі візуального символу бренду. За своєю природою такі логотипи мінімалістичні, але вкрай різноманітні за розміщення, формою, кольором та інших факторів.

Плюс написів в тому, що навіть якщо всі компанії зважаться перейти на такий дизайн, то всі вони будуть виглядати по-різному-через прагнення до візуальної ідентичності логотипу з дизайном сайту.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Якщо порівнювати написи з звичайними графічними логотипами, то перші допомагають запам’ятовувати бренд, переносячи дизайн на текст. Чим менше центрів уваги, тим менше користувач відволікається.

Написи можна використовувати на більшості веб-сайтів, але щоб логотип виглядав дійсно відмінно, потрібно буде добре все обдумати: виною всьому специфічний формат. Якщо приклади вище це що-то проходить, то написи в моді практично завжди.

Негативний простір: не бійтеся бути негативним

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Негативний простір вже протягом декількох років дуже популярно, а особливо зараз в області веб-дизайну. І не дивно, що цей тренд перейшов на логотипи.

Негативний простір в дизайні допомагає витримати баланс та встановити гармонію між використовуваними елементами. Особливо добре працює в логотипах, що складаються з декількох об’єктів. Негативний простір надає дизайну більше значущості, навіть якщо ви самі цього не хотіли.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

З допомогою такого підходу можна створювати круті оптичні ілюзії. Досвідчені дизайнери використовують негативний простір не тільки для підтримки ясності, але і для створення незабутніх дизайнів, які будуть виділяти ваш проект серед інших.

Як і з написами, вид бренду не має значення при використанні негативного простору. То як цей тренд буде працювати на вас, залежить від вашої креативності та готовність експериментувати.

Два тони

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Двоколірний дизайн вже спостерігається в 2016 році, а тепер він переходить і на логотипи. Ми вже бачили кілька популярних компаній з цим дизайном.

Спочатку подвійні тони використовувалися на веб-сайтах з великими фоновими малюнками у вигляді фотографій, але незабаром тренд перейшов і на кольорові логотипи брендів. Логотип з подвійними квітами може говорити за вас. Кращого часу для того, щоб спробувати себе у створенні двоколірних логотипів, і не придумаєш: беріть два яскравих популярних кольору і вперед.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Дизайн логотипу буде виконувати свою основну задачу, але в той же час два кольори допоможуть уникнути перевантаженості. Цільові ринки будуть швидше впізнаватися, а унікальний дизайн освіжить сайт.

Крім обмеження по кількості квітів у даного підходу більше немає мінусів щодо логотипу бренду. Тренд відмінно підійде компаніям з складовими іменами, або якщо логотип складається з двох частин.

Хенд мейд

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Цей рік ознаменувався переходом на унікальний аутентичний дизайн, поліпшує користувальницький досвід, і немає нічого дивного в тому, що тенденція перекинулася і на логотипи.

Зазвичай, спочатку логотипи накидаються у вигляді замальовок, а потім доводяться до розуму, стають гладкими чистими, але в цьому році дизайнери будуть використовувати більш динамічні логотипи. Дизайн в стилі хенд мейд робить сайт більш персоніфікованим, що завжди добре.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Є безліч варіантів зовнішнього вигляду логотипу. Можна створити грубий малюнок з нерівними краями. Також вам можуть сподобатися м’які лінії, як на прикладі вище robin’s Nest. Для створення зовсім креативного зовнішнього вигляду можна навіть погратися з одноколірними, двоколірними і кольоровими логотипами з текстурою.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Хенд мейд дизайн, в принципі, може додати вашому бренду якийсь блиск і вінтажний вид, і все це без зайвих заморочок. Хенд мейд логотип може бути як «чоловічим» і «жіночим», все залежить від стилю малювання – відмінне поле для експериментів. Є ще один бонус – в одному логотипі можна реалізувати кілька трендів.

5 трендів в дизайні логотипів 2016

Використовуйте хенд мейд підхід обережно. Він більше підходить для гуманітарних областей і блогів. Звичайний бізнес дистанціюється від такого дизайну, щоб уникнути непорозумінь бренду цільовою аудиторією.

Висновок

Іноді кращий спосіб створити незабутній дизайн це взяти найгарячіші тренди і зробити рівно навпаки. І навіть тоді потрібно буде розуміти, що зараз на хвилі популярності. Сьогодні я розповів вам про 5 тренди, які я зустрічаю все частіше і частіше.

Якщо ви оновлюєте свій логотип або повністю створюєте новий для себе або клієнта, ви можете взяти один з цих варіантів (або ж змішати кілька). Коли можливості безмежні, ніхто не знає, що у вас може вийти в результаті.

А у вас є улюблені тренди логотипів в цьому році? Чи Будете ви використовувати описані тренди в статті або якісь інші?