Через п’ять років foxconn розраховує заробляти на електромобілях до $35 млрд у рік

30

Компанія foxconn раніше вже заявляла, що до середини десятиліття претендує на 10% світового ринку контрактних послуг по збірці електромобілів, а тепер, як зазначає nikkei asian review, вона назвала річний оборот цього ринку, на який сама претендує – $35 млрд. Домогтися такої виручки на ринку електромобілів компанія розраховує протягом п’яти найближчих років.

джерело зображення: nikkei asian review

На заході в тайбеї компанія представила прототипи своїх електромобілів, які буде випускати спільно з тайванським автовиробником yulon motor під маркою foxtron. Седан і кросовер з’являться не раніше 2023 року, а ось електробуси для використання в декількох містах тайваню почнуть експлуатуватися вже в наступному році.

Вже цього року foxconn розраховує виручити близько $357 млн на ринку компонентів для електромобілів і профільних послуг. Виробництво електромобілів foxconn має намір організовувати в безпосередній близькості до ринків збуту. У сша, наприклад, вже в квітні наступного року почнеться збірка пікапів lordstown motors на недавно купленому підприємстві в огайо. Тут же в кінці 2023 року буде налагоджена контрактна збірка електричного кросовера марки fisker. Незабаром foxconn обіцяє поділитися планами з експансії на ринку європи.

Найцікавіше, що представлені в тайбеї прототипи носили позначення, що нагадують асортимент продукції tesla: кросовер отримав позначення model c, седан – model e, а електробус – model t, певним чином перегукуючись зі спадщиною марки ford. Кросовер foxtron, який вийде на ринок в 2023 році, буде пропонуватися за ціною від $35 000. Седан має перспективи експорту за межі тайваню, але він з’явиться пізніше.