Чутки: xbox розробляє хмарну mmorpg для стаціонарних і портативних платформ

25

Схоже, microsoft розробляє власну mmorpg на основі хмарних технологій. Згідно з даними журналістів windows central джеза кордена (jez corden) і venturebeat джеффа грабба (jeff grubb), фінська студія mainframe працює над хмарним багатокористувацьким онлайн-екшеном для xbox game studios.

Джерело: mainframe

За інформацією грабба, гра mainframe носить робочу назву pax dei. Хмарні функції проекту включають можливість отримання доступу з боку користувачів до однієї і тієї ж версії гри з будь-якого пристрою. Студія також вивчає потенційну механіку геймплея, яка може працювати тільки в грі, в основному існуючої на віддаленому сервері.

Одна з ключових концепцій pax dei полягає в тому, що механіки ігрового процесу підлаштовуються під ваш пристрій і рівень зручності. Наприклад, якщо ви користуєтеся телефоном на роботі, то зможете відкрити гру і швидко зайнятися створенням предметів або видобутком ресурсів. Потім, коли ви повернетеся додому до свого пк або консолі, то зможете виконувати більш складні завдання, такі як проходження рейдів.

Джерело: klobrille

Як розповів грабб, керівники xbox також захоплені потенціалом pax dei. Всі спостерігають за процесом розробки проекту і тим, які перешкоди виникають при його створенні, щоб потім передати ці знання іншим командам для створення хмарних ігор. У корпорації сподіваються, що pax dei може забезпечити напрацювання практик для створення такого роду ігор.

Зокрема, xbox game studios сподівається використовувати ці уроки в майбутній грі хідео кодзіми (hideo kojima). Автор metal gear і microsoft все ще не уклали угоду про співпрацю, але команда xbox вибудовує ресурси, щоб допомогти відомому японському гейм-дизайнеру. У червні корпорація найняла гейм-дизайнера кім свіфт( kim swift), щоб вона курирувала хмарні ігри і працювала з кодзімою над його проектом.

Джерело: microsoft

Це частина більшої стратегії щодо розширення охоплення xbox за межі пристроїв під телевізором або монітором. Глава ігрового підрозділу microsoft філ спенсер (phil spencer) хоче залучити аудиторію, яка зазвичай не витрачає сотні доларів на консолі або пк.