Google повністю переробила пошук на смартфонах і впровадила lens в настільний chrome

23

Вчора, 29 вересня, представники компанії google офіційно провели презентацію search on, в ході якої розповіли про безліч нововведень, що стосуються пошуку на смартфонах. Наприклад, google lens обладнали контекстним пошуком-якщо запит, який хоче ввести користувач, занадто складний, то він може об’єднати текст і зображення шуканого предмета в один запит для пошукової системи. У приклад привели пошук керівництва по ремонту деталі для велосипеда-користувач просто сфотографував частину конструкції, пошук запропонував уточнити запит, після чого система розпізнала контекст і знайшла відповідні гайди по ремонту конкретно цієї деталі.

Анімація доступна після натискання

Крім того, в пошуковій видачі з’явиться (обіцяють найближчим часом) новий розділ things to know, який дозволить вивчати важливі деталі, що стосуються тієї теми, яку шукає користувач. Наприклад, якщо людина ввела запит про картини, то система google проаналізує запит, видавши інформацію про те, як почати малювати, про стилі в мистецтві, покаже різні поради і не тільки. Більш того, в цій же вкладці будуть показані суміжні теми — картини художників, що малюють в тому ж стилі, схожі методи малювання, схожі тематики. Поступово система буде навчатися і пропонувати схожі теми навіть за дуже вузькими запитами.

анімація доступна після натискання

Також з’явилося дуже корисне нововведення для шопоголіків – в мобільному додатку google тепер працює розпізнавання об’єктів завдяки google lens. Користувачеві досить вибрати картинку і ткнути пальцем по ній, щоб система проаналізувала зображення і вказала, де можна купити той чи інший товар. Відповідно, тепер користувачеві не потрібно відправлятися в інтернет для пошуку відповідного столу, лампи, люстри або сорочки — інформація миттєво з’явиться в додатку. І, що найприємніше, тепер google lens з’явиться і в десктопному браузері chrome. Там теж можна розпізнавати текстові елементи, відео, зображення на сайтах, та й функція пошуку об’єктів теж працює.

Анімація доступна після натискання

Ще пошук на смартфонах повільно, але впевнено перетворюється в якусь вітрину товарів — тепер google за запитом якої-небудь речі буде демонструвати товари конкретного кольору і фасону, інформуючи про магазини, де це можна купити, показуючи їх на карті і вказуючи вартість. Там же, на сторінці пошукової видачі, можна буде подивитися рейтинг магазину, відгуки про товар, порівняти ціни в різних точках і не тільки. Зараз в базі даних сервісу google shopping graph вже більше 24 мільярдів карток з товарами, але їх обіцяють оновлювати в режимі реального часу. У google впевнені, що це дозволить магазинам залучати нових клієнтів, а покупцям швидко знаходити потрібний товар.

Анімація доступна після натискання

Заключним нововведенням в пошуковій видачі є інформація про те, чи можна довіряти інформаційному виданню. Наприклад, якщо користувач вводить запит про те, чи варто інвестувати в щось, і у видачі з’являється відразу кілька сайтів, то він може подивитися на рівень довіри до джерела перед тим, як переходити за посиланням.