Lfp-акумулятори sk on не будуть схожі на вироби конкурентів

16

Китайські компанії catl і byd є найбільшими виробниками літієвих акумуляторів на основі фосфату заліза (lfp), першою з них це дозволяє бути світовим лідером у виробництві тягових акумуляторів всіх типів. Корейська sk on теж розраховує зайнятися випуском lfp-батарей, але вибере для цього інший форм-фактор в порівнянні з китайськими конкурентами.

Джерело зображення: sk innovation

Літієві акумулятори в даний час можуть мати три різні форми: циліндричну, призматичну і пакетну. В останньому випадку акумуляторна осередок не має настільки жорсткої оболонки, як в перших двох, тому при компонуванні всередині батарейного блоку з’являється можливість збільшити щільність зберігання заряду. Саме з цієї причини, як пояснює business korea, компанія sk on розробляє lfp-акумулятори пакетного типу. Очікується, що пакетні осередки дозволять збільшити ємність тягової батареї на 10% в порівнянні з призматичними тільки за рахунок переваг компонування.

Наступного року у sk on будуть готові передсерійні зразки осередків lfp пакетного типу, якими вона буде ділитися з клієнтами з числа автовиробників. У корейської компанії діє угода з одним з корейських інститутів, що дозволяє розробляти технології і стандарти, що підвищують безпеку літій-іонних батарей.

Одночасно sk on, що є нещодавно створеним підрозділом sk innovation, планує інвестувати не менше $2,5 млрд в будівництво четвертого за рахунком підприємства в китаї, де будуть проводитися акумулятори. Три вже існуючих підприємства функціонують за підтримки китайських партнерів, але четвертим sk on буде керувати одноосібно. Китайські підприємства sk on вже здатні щорічно видавати до 27 гвт·год акумуляторів щорічно в показниках сукупної ємності. Будівництво четвертого підприємства почнеться в наступному році і завершиться до кінця 2023 року. Проектні потужності мають на увазі щорічне виробництво акумуляторів сукупною ємністю 30 гвт·ч.цього вистачить для оснащення 450 тисяч електромобілів щорічно.