Музичні компанії заявляють про порушення YouTube їх авторських прав

295

Від автора: Google опублікував фінансову звітність про грошових відрахувань авторам відео, публікують свій контент на YouTube. З дня запуску системи Content ID сервіс виплатив правовласникам більше 2 млрд. доларів.

Згідно опублікованій звітності, за весь час існування системи Content ID YouTube виплатив авторам відео, публикованного на сервісі, більше 2 млрд. доларів. Система була запущена Google близько двох років тому. З її допомогою правовласники можуть керувати поширенням свого контенту, а також ідентифікувати його серед численних публікацій, розміщених на YouTube.

При виявленні піратських копій ліцензійного відео (зареєстрованого в Content ID) за допомогою функціоналу системи автор може заблокувати подальше поширення незаконних публікацій контенту.

Незважаючи на високу ефективність даної технології, про яку заявляють представники Google, музичні компанії дотримуються іншої думки. Найбільші музичні студії США у своєму зверненні до Конгресу закликали політиків удосконалити чинне законодавство про авторське право, а також згадали про низьку ефективність Content ID.

На думку правовласників, при її використанні більш 40% всіх музичних композицій залишаються або «непізнаними» YouTube, або неправильно ідентифіковані. В результаті чого музичні лейбли змушені додатково витрачати мільйони доларів на оплату послуг персоналу, який займається виявленням піратських копій аудіоконтенту, розміщеного на відеохостингу.

У Google вважають, опубліковані дані повинні розвіяти цей «міф». Також у звіті йдеться про те, що Content ID дозволяє відстежити поширення в YouTube близько 98% усього вмісту.

Швидше за все, у відповідь на це музичні компанії оприлюднюють результати своїх досліджень, підтверджує, що Content ID погано справляється з контролем над дотриманням авторських прав на відеосервісі.