Наявність блокувальників реклами — новий звіт в Яндекс.Метриці

20

Від автора: В Метриці з’явився новий вид статистичного звіту, який показує дані про наявність у користувачів ресурсу рекламних блокувальників. Новий інструмент не визначає тип застосовуваної блокування, а факт її наявності.

У публікації розміщеної у блозі Яндекса.Метрики, повідомляється, що на сервісі з’явився новий статистичний звіт «Наявність блокувальників реклами». Його дані відображаються в розділі «Технології». Додатково звітність може використовуватися для сегментації аудиторії. Завдяки чому вебмастер зможе простежити, як відрізняється поведінка різних груп користувачів (застосовують блокувальники і без них).

Крім цього дані «Наявність блокувальника реклами» використовуються в якості метрики і виводять його статистику в будь-якому іншому звіті севриса у вигляді окремого стовпця. Це може знадобитися, наприклад, якщо потрібно дізнатися, який з браузерів найчастіше інтегровані блокувальники.

Згідно даних, наведених командою Яндекс.Метрики, в середньому блокування реклами застосовують 9,6% аудиторії. Але цей показник може значно відрізнятися для кожного сайту.