Однокласники створив новий інструмент мультитаргетинговый

24

Від автора: соцмережа «Однокласники» проводить тестування нового формату таргетингової відеореклами для мобільних, який отримав назву преролли. В його налаштуваннях доступно близько 250 параметрів для «націлювання» трансляцій на певну категорію цільової аудиторії.

Популярна соціалка розробила і тестує новий формат рекламних роликів. Преролли призначені для використання в мобільній версії соціальної мережі. Особливістю нового засобу є велика кількість налаштувань таргетингу (понад 250 параметрів). Інструмент був випробуваний компанією Unilever.

Згідно з даними статистики від агентств On Device Research і IAB, наші співвітчизники найчастіше дивляться відео, використовуючи мобільні гаджети. З них понад 73% проглядають в середньому близько 3 роликів щодня, а інші віддають перевагу більш тривалі відео.

При цьому «Однокласники» з рівня «споживання» аудиторією відеоконтенту займає в Рунеті другу позицію, поступаючись лише YouTube. Понад 60% аудиторії соціальної мережі є мобільною, що дозволяє щомісяця транслювати рекламу (в додатках під iOS і Android) понад 11 млн. користувачів.

Експерти оцінюють вітчизняний ринок відеореклами, що транслюється в Мережі, в 5,5 млрд. Прогнозується, що до кінця поточного року цей показник зросте до 6 млрд.