Огляд in sound mind

32

Історія незалежної студії we create stuff , що складається з декількох співробітників на віддаленій роботі і не має банальної штаб квартири, почалася з розробки модів для half-life 2 . Першим проектом сформувалася на початку 2000-х команди став nightmare house , після виходу якого студія витратила п’ять років на роботу сиквела.

Награвшись з одним творінням valve, команда переключилася на portal . Новий проект, що отримав назву the flash version , спочатку поширювався у вигляді безкоштовної браузерної версії, а потім трансформувався в маппак для оригінальної комп’ютерної гри, чим привернув увагу видавця. Valve купила продукт і випустила його в якості платної portal: still alive в сервісі xbox live arcade .

28 вересня в продаж надійшло наступне творіння студії під назвою in sound mind . Перший по-справжньому великий проект, випущений we create stuff під егідою видавництва modus games , позиціонується як психологічний хоррор з видом від першої особи, але також містить в собі елементи шутера. По ходу проходження користувачів чекає безліч загадок, битви з декількома типами супротивників, напружені сутички з босами, а також безліч відсилань до відомих ігор, в тому числі до власних творінь студії.

За сюжетом, лікар-психотерапевт дезмонд уелс опиняється в похмурому будинку, що живе своїм власним життям. Вже зі старту гравці розуміють, що за тим, що відбувається навколо ховається якась зловісна таємниця. Щоб знайти відповіді на виниклі питання, доведеться зробити крок назустріч невідомості, відправившись в захоплююче турне по чотирьох рівнях, кожен з яких є ожилим втіленням людських страхів і комплексів.

Сценарій в in sound mind не відрізняється оригінальністю: тут є класична нетривала зав’язка, основне дійство, допоміжні елементи і певна інтрига, яка розкриється ближче до фіналу. Все це в грі реалізовано на вкрай високому рівні, завдяки чому спостерігати за тим, що відбувається дуже цікаво.

Основними інструментами оповідання в in sound mind виступають записані на диктофон випадки з лікарської практики доктора і рідкісні діалоги. Стандартні для таких ігор записки з інформацією теж в наявності. Однак останні не завжди є полотном тексту, необхідним для розкриття лора гри; іноді файли підказують, куди рухатися далі. Деякі з них містять короткі послання від таємничого спостерігача, з яким гравці будуть контактувати в міру проходження. Часом послання повторюють думки, що сформувалися в голові. У такі моменти штучний бар’єр між гравцем і тим, що відбувається на екрані руйнується, посилюючи ступінь залученості в процес проходження.

Не менш цікавим розповідним елементом виступають грамплатівки. На них записані атмосферні музичні композиції, прослуховування яких по-справжньому заворожує і ще більше занурює гравця в темну безодню страхів і переживань. Якщо зібрати всі записи, то те, що відбувається навколо починає набувати нового змісту, виводячи враження від історії на якісно новий рівень. Обзавестися колекцією однозначно варто, тим більше знайти платівки не так складно.

Локації в грі вийшли досить запам’ятовуються. Кожна із зон присвячена певній психологічній проблемі і розповідає свою історію, через що рівні сильно відрізняються один від одного зовні. Стартовий майданчик представлений у вигляді двоповерхової будівлі, яка служить перевалочним пунктом. Перш ніж рухатися далі, в ньому можна ненадовго затриматися, щоб оглянути околиці, вивчити знахідки і… Погладити кішку.