Основні різновиди друкованої промисловості.


Основні різновиди друкованої промисловості. Під друкованою рекламою найчастіше мають на увазі розміщення інформації в газетах і журналах. Поширення цілком ймовірно на виставках, а так само ярмарках, на тематичних конференціях, у спеціальних демонстраційних залах, на спеціальних показах кінофільмів, поштою. Більш популярними носіями реклами в друкованих виданнях є, звичайно, газети і спеціалізовані журнали – вони можуть бути глянцевими, так і суспільно-політичними, вузькоспеціалізованими або масовими. Великі тиражі забезпечують низьку вартість одного рекламного контакту. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі широкоформатная печать киев.
Тривалість ефективного впливу газетного рекламного оголошення становить приблизно день — два, журнального – від одного тижня до одного або двох місяців. Перевага газетного рекламного повідомлення над журнальним полягає в оперативності його виходу в світ. Малому бізнесу часто досить друкованих рекламних матеріалів в чорно-білому виконанні. Враховуючи простоту і відсутність ілюстрацій, такі матеріали коштують відносно недорого. Існує безліч способів поширення друкованої реклами.
Найбільш популярними є пряма поштова розсилка і розповсюдження рекламних проспектів і листівок безпосередньо в місцях надання послуг або продажу товарів. При прямому розсиланні рекламодавець отримує додаткову перевагу. Оскільки, крім рекламних проспектів, рекламу можна розмістити в різних журналах і спеціалізованих інформаційних виданнях. Текст має вигляд складеної зошити і може читатися без додаткових розрізів. Використовується для охоплення максимальної аудиторії.