Порівнюємо ps now c xbox game pass. Питання ціни і довголіття

32

Зайняти певну нішу і встановити в ній монополію – мрія будь-якого капіталіста. У ризиковані проекти вкладаються сотні мільйонів доларів в надії отримати прибуток через кілька років. Успіх передплатних сервісів останнього десятиліття яскраво показав-хто перший встав, того і тапочки. Саме в даному контексті і хочеться подивитися на ігрові підписки від основних гравців консольного ринку. Sony проти microsoft

В даному міркуванні не буде розглянуто, яка підписка краще. Безглуздо розповідати фанатам, що у конкурента більш цікавий продукт. Нас цікавить просування і показники. Філ спенсер задав тренд новинної повістки-game pass потрібен всім. Люди сходять від нього сума і жити без нього не можуть.

Playstation now-підписковий сервіс від японської корпорації запущений влітку 2014. На даний момент можна запускати через хмару на персональних комп’ютерах і консолях сімейства playstation. Поширюється в 19 країнах. На момент написання 865 різних тайтлів. Підписка на рік обходиться в 60 американських доларів.

Xbox game pass (ultimate) – підписковий сервіс від американської корпорації запущений 1 червня 2017 року. На даний момент можна запускати через хмару на персональних комп’ютерах, консолях сімейства xbox і смартфонах. Поширюється в 40 країнах. На момент написання 481 гра (варто зробити застереження, це загальне число ігор на всіх платформах, але на кожній окремій їх значно менше, наприклад на смартфонах тільки 84). Підписка на рік становить 120 (180) американських доларів.

Вступні дані і загальне уявлення по сервісах всім зрозумілі і зрозумілі – інформації про них вагон і маленький візок. Але каменем спотикання стає питання”хто найпопулярніший”? з нього випливає друге питання”хто найуспішніший і прибутковий”? яка ініціатива потоне в муках, а яка стане монополістом і підгребе під себе весь ринок ігрових підписок?

20 травня 2020 року в змі були опубліковані дані про підписку sony. Загальне число активних користувачів наблизилося до 2,2 млн осіб. Цікаве число з одних двійок і нулів. Скромні показники не варті уваги.

У квітні 2019 року були опубліковані перші дані про підписковий сервіс xbox game pass. Подолано позначку в 5 млн осіб. Приголомшливі цифри. Кожен квартал показники зростали божевільними темпами. У січні 2021 року філ спенсер похвалився 18 млн передплатниками. Це величезний успіх. У квітні 2021 року сайт windows central з достовірних джерел повідомив про 23 млн передплатників. Але офіційної заяви не було. Річний звіт за 2021 фінансовий рік, знову тиша. Чутки і профільні змі шепотілися про 25 млн передплатників. Але офіційно ні слова. У вересні 2021 року штраус зельник в розмові з філом спенсером тонко натякнув на подолання 30 млн передплатників. Весь вересень і жовтень регулярно спливає інформація про феноменальні показники і успіхи компанії microsoft. Інсайдери з кожного утуга вторили один достовірніше іншого. Фанати радіють.

І тут треба сказати “стоп”. Підвести проміжні підсумки:

  • sony за 60 доларів пропонує 841 гру за підпискою для 2.2 млн осіб приблизний дохід 132 млн доларів. (можливо виріс).
  • xbox за 120 (180) доларів пропонує 481 гру для 18 (30) млн осіб приблизний дохід 2,160 (5,400) мільярдів доларів.

Виникає питання. Ви відчуваєте, що підписка xbox game pass в 2,160 мільярдів$ (5,400) / 132 млн$ = 16 (40) разів більш насичена і цікава? перший резонансний показник. Корпорація microsoft на передплатному сервісі отримує в десятки разів більше доходу (якщо за максимальним показником то в 40 (сорок разів) більше доходу). З такими можливостями і засобами можна скупити все і вся. Середня зарплата жителя сша відрізняється від зарплати жителя росії в 3 рази. А тут показники відрізняються в 16 разів за мінімальним і 40 разів максимальним варіантом. Це нечувані цифри.

Але це все квіточки. Висловлювання аарона грінберга в липні 2020 року:

Глава маркетингового відділу xbox аарон грінберг в розмові з what’s good games зазначив, що підписковий сервіс xbox game pass поки не приносить великий прибуток. Однак microsoft запустила сервіс порівняно недавно і планує активно розвивати його з метою отримати вигоду в довгостроковій перспективі.

«ми завжди сміємося, коли чуємо про це. Не турбуйтеся про нас”, – сказав грінберг, коментуючи стурбованість людей щодо того, що microsoft може втрачати гроші на xbox game pass. “з microsoft все буде в порядку. У нас все вийде, думаю, ми впораємося”, – додав грінберг.

Ці слова були сказані, коли офіційно у microsoft було приблизно 13 млн передплатників. Можливо за рік, щось сильно змінилося. Але надамо наступну цитату від джеффа грабба 28 вересня 2021 року:

Microsoft виділила мільярди доларів на ігри для xbox game pass і поки навіть не думає про прибуток, стверджує інсайдер

Виникає резонне питання: “на що їх виділили?”. За мінімальними розрахунками компанія давно вийшла на самоокупність. Або нас чекають неймовірно топові бомбічні проекти рівня кращих ігрових студій з бюджетом на розробку в 150-200 млн $? (kingdom come: deliverance обійшовся в 30 млн)

20 жовтня 2021 року з’явилася офіційна інформація. За 2021 фінансовий рік число передплатників збільшилася на 37%. Не називають реальні цифри. Наводять дані зі статистичних форм. Мабуть, що б ніхто не здогадався.

  • у квітні 2020 року (3 квартал) було 10 млн передплатників
  • у вересні нам сказали про подолання 15 млн передплатників
  • тобто в кінці 4 кварталу було приблизно 13 млн передплатників (за 5 місяців додалося 5 млн чоловік в середньому по 1 млн чоловік в місяць)

А тепер вважаємо сам приріст. 13 млн осіб + 37% отримуємо на липень 2021 року 17,81 млн осіб…. Але ж в січні їх вже було 18 млн.філ спенсер не дасть збрехати.

Продовжимо говорити про 3 і 4 квартал 2021 фінансового року. Виходить число передплатників взагалі не росло? пішов спад? на самому піку могутності? як таке можливо?

Повернемося до питання в заголовку міркування. Нам розповідають, що підписковий сервіс xbox – це основа ігрового підрозділу microsoft. Нам розповідають — – на відміну від конкурентів, microsoft піклується про своїх фанатів. Нам розповідають, що в ігровий підрозділ вкладають мільярди доларів. Але ми беремо калькулятор і бачимо, що нічого цього немає. Сервіс будується на повному обмані? чи є майбутнє у даного сервісу при такому підході? чи зможе він стати тим самим ударним локомотивом, якщо вже сьогодні він побудований на відвертій брехні?