Індустрія цифрового маркетингу проходить процес глобального переформатування. Через тиск зовнішніх умов він спресований в максимально короткий відрізок часу. На ринку залишаться лише компанії, які вміють моментально змінювати стратегію і інструментарій.
Кілька років тому на ринку царював push-трафік — новий формат доставки рекламного контенту до потенційного клієнта. Чи залишився пуш-трафік актуальним в 2021-му або вже не так? давайте вивчати питання разом.
Що таке пуш-трафік?
Під даним поняттям пуш-трафік ховається звичні всім пуш-реклама і пуш-повідомлення. Якщо пояснити гранично просто-це повідомлення рекламного характеру, які отримує клієнт-користувач через додаток або браузер.
Зацікавлений користувач переходить за отриманим оголошенням і потрапляє на сайт замовника рекламної компанії. Сенс рекламної компанії і полягає в наведенні користувача на сайт рекламодавця.
Сплеск популярності пуш-трафіку стався в 2018, коли на пуш-повідомленнях вдавалася отримувати прийнятний результат по збільшенню клієнтської бази. Причому вартість рекламної компанії виявилася досить вигідною для замовника.
У чому переваги пуш-трафіку в 2021?
Суспільство споживання продовжує тренд на збільшення онлайн-покупок. Тому спад весни-літа минулого досить швидко подолано. Які переваги надає пуш-трафік в 2021:
-
Універсальність. Подібна рекламна діяльність підходить для 99 відсотків компаній-замовників;
-
Швидке доведення реклами до кінцевого споживача;
-
Доступ до контактних даних користувача, за допомогою яких активніше пропонується таргетована реклама;
-
Охоплення великої геолокації;
-
Можливість постійно моделювати варіанти пуш-повідомлень, підлаштовуючись під популярні тренди.
Йдемо в тренді: тестування та оптимізація пуш-трафіку
Не варто відмовлятися від старого доброго тестування, щоб перевірити відповідність обраної цільової аудиторії для конкретного проекту. Дивно, але відмінні результати показує простий трюк-розсилка різних версій повідомлення в фокус-групи. Отримана інформація стане основою для проведення аналізу і подальшої оптимізації. Досить провести коригування параметрів, щоб з тонким налаштуванням отримувати від пуш-трафіку максимальну віддачу.
Серед найбільш дієвих методів оптимізації в 2021 слід виділити:
-
Зміна критеріїв націлювання;
-
Коригування клік-тесту (cps) та інших технічних показників;
-
Контроль ефективності ефекту від візуальної складової.
У разі відсутності віддачі від запуску компанії протягом трьох — п’яти днів, процедуру оптимізації проводити неефективно. Справа в тому, що лендінги і креативи не отримують зворотний зв’язок у цільової аудиторії. Існує ймовірність, що рекламна мережа не конвертує оффери в передбачуваній кількості.
Після запуску п’яти конверсій, оптимізація більш доречна, але закладатися на віддачу в перші 24 години самовпевнено. Зазвичай потрібно більш тривалий часовий відрізок.
Основні вертикалі 2021
Аналіз доступної статистичної інформації дозволяє виділити кілька вертикалей, привабливих для пуш-трафіку 2021:
Підсумки
Пуш-трафік залишається в числі найбільш затребуваних способів заробітку. Мінімальна стартова позиція з простою оптимізацією і відсутність дорогої інфраструктури (антидетект, клоака, аккі) дозволяє лити різноманітні оффери з хорошою фінансовою віддачею.
Не варто розраховувати досягти показників по roi початку 2018, але при належному підході формат стабільно приносить дохід.
шаловенков микола