Пуш-трафік ще актуальний або вже не так конвертить?

126

Індустрія цифрового маркетингу проходить процес глобального переформатування. Через тиск зовнішніх умов він спресований в максимально короткий відрізок часу. На ринку залишаться лише компанії, які вміють моментально змінювати стратегію і інструментарій.

Кілька років тому на ринку царював push-трафік — новий формат доставки рекламного контенту до потенційного клієнта. Чи залишився пуш-трафік актуальним в 2021-му або вже не так? давайте вивчати питання разом.

Що таке пуш-трафік?

Під даним поняттям пуш-трафік ховається звичні всім пуш-реклама і пуш-повідомлення. Якщо пояснити гранично просто-це повідомлення рекламного характеру, які отримує клієнт-користувач через додаток або браузер.

Зацікавлений користувач переходить за отриманим оголошенням і потрапляє на сайт замовника рекламної компанії. Сенс рекламної компанії і полягає в наведенні користувача на сайт рекламодавця.

Сплеск популярності пуш-трафіку стався в 2018, коли на пуш-повідомленнях вдавалася отримувати прийнятний результат по збільшенню клієнтської бази. Причому вартість рекламної компанії виявилася досить вигідною для замовника.

У чому переваги пуш-трафіку в 2021?

Суспільство споживання продовжує тренд на збільшення онлайн-покупок. Тому спад весни-літа минулого досить швидко подолано. Які переваги надає пуш-трафік в 2021:

  • Універсальність. Подібна рекламна діяльність підходить для 99 відсотків компаній-замовників;

  • Швидке доведення реклами до кінцевого споживача;

  • Доступ до контактних даних користувача, за допомогою яких активніше пропонується таргетована реклама;

  • Охоплення великої геолокації;

  • Можливість постійно моделювати варіанти пуш-повідомлень, підлаштовуючись під популярні тренди.

Йдемо в тренді: тестування та оптимізація пуш-трафіку

Не варто відмовлятися від старого доброго тестування, щоб перевірити відповідність обраної цільової аудиторії для конкретного проекту. Дивно, але відмінні результати показує простий трюк-розсилка різних версій повідомлення в фокус-групи. Отримана інформація стане основою для проведення аналізу і подальшої оптимізації. Досить провести коригування параметрів, щоб з тонким налаштуванням отримувати від пуш-трафіку максимальну віддачу.

Серед найбільш дієвих методів оптимізації в 2021 слід виділити:

  • Зміна критеріїв націлювання;

  • Коригування клік-тесту (cps) та інших технічних показників;

  • Контроль ефективності ефекту від візуальної складової.

У разі відсутності віддачі від запуску компанії протягом трьох — п’яти днів, процедуру оптимізації проводити неефективно. Справа в тому, що лендінги і креативи не отримують зворотний зв’язок у цільової аудиторії. Існує ймовірність, що рекламна мережа не конвертує оффери в передбачуваній кількості.

Після запуску п’яти конверсій, оптимізація більш доречна, але закладатися на віддачу в перші 24 години самовпевнено. Зазвичай потрібно більш тривалий часовий відрізок.

Основні вертикалі 2021

Аналіз доступної статистичної інформації дозволяє виділити кілька вертикалей, привабливих для пуш-трафіку 2021:

Підсумки

Пуш-трафік залишається в числі найбільш затребуваних способів заробітку. Мінімальна стартова позиція з простою оптимізацією і відсутність дорогої інфраструктури (антидетект, клоака, аккі) дозволяє лити різноманітні оффери з хорошою фінансовою віддачею.

Не варто розраховувати досягти показників по roi початку 2018, але при належному підході формат стабільно приносить дохід.

шаловенков микола