Російські клієнти маркетплейсів скаржаться на затримки замовлень з азії

45

Ряд клієнтів маркетплейсів рівня ozon і aliexpress скаржаться на збільшення часу доставки замовлень з-за кордону, а також з далекого сходу і з сибіру. Стверджується, що деякі замовлення з кнр до москви доставляються більше місяця — помітно довше, ніж зазвичай.

Джерело: cegoh / pixabay.com

Як повідомляє forbes, представники логістичного бізнесу підтвердили приватні скарги. За їх словами, проблеми з доставкою викликані завантаженістю напрямків з далекого сходу і сибіру — покупки відправляються на кілька днів пізніше. За даними директора “пек easyway «максима губанова, в листопаді потік товарів збільшився в три-чотири рази в порівнянні з іншими осінніми місяцями — настає» високий сезон”, який триватиме по кінець грудня.

Інформація частково підтверджується і іншими логістичними компаніями. Так, в “ощадлогістиці” уточнили, що в минулий місяць число замовлень дійсно зросло в три рази, тому терміни доставки можуть збільшитися. При цьому затримка зазвичай не перевищує один-два дні.

Маркетплейси зберігають оптимізм. Представник майданчика “аліекспресс росія” підтвердив, що поодинокі затримки завжди супроводжують розпродажі через зростаючу в такі періоди навантаження на логістичну інфраструктуру. При цьому в компанії відзначили, що зараз доставка вже здійснюється в штатному режимі. Його підтримав і представник wildberries. Він повідомив, що 99% замовлень доставляються вчасно, причому по московському регіону покупки доставляються всього за 1-3 дні. В ozon rocket уточнили, що листопадові розпродажі майже не вплинули на терміни — тільки 5% замовлень доставлені з відставанням від графіка, досі знаходяться в дорозі лише посилки, що йдуть в найвіддаленіші населені пункти.