Старі бензинові авто завдають менше шкоди екології, ніж нові електрокари

11

Японські вчені не радять переходити на автомобілі з електричним приводом прямо зараз. За їхніми словами, цей крок матиме більш негативний вплив на навколишнє середовище, ніж володіння звичайною машиною на двигуні.

Логіка дослідників з університету кюсю полягає в підрахунку вуглецевого сліду, що виникає при виробництві автомобілів. Якщо враховувати, що 40% шкідливих викидів припадає на експлуатаціюмашини (бензин) і 24% — на час створення, то оптимальним вибором буде залишатися старий автомобіль якомога довше. Якщо припустити, що вдасться втримати машини в строю на 10% довше звичайного терміну, то загальний вуглецевий слід скоротиться на 30,7 мільйона тонн, або на 1%. Дані отримані в ході вивчення нових і старих автомобілів в період з 1990 по 2016 роки.

«чим швидше ви замінюєте автомобіль, тим більше co2 він виробляє. Це стосується і електромобілів: коли попит на нові автомобілі збільшується, це призводить до збільшення виробничих викидів», — констатують вчені.

В середньому термін життя машини в японії досягає 13 років. При цьому перший власник змінює авто вже через 8 років. Команда дослідників довела, що вуглецевий слід — це не тільки бензин. Таким чином, набагато екологічніше зупинитися на старому дизельному авто, ніж переходити на новенький електрокар.