Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

299

Від автора: вітаю, дорогий друже. Отже, тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки. Саме про це піде мова в даній статті. Колір при проектуванні має ключове значення – навіть на строгих чорно-білих сайтах присутня безліч відтінків, контрастів і баланс між білим і чорним кольорами
.

Flat дизайн популярний вже досить довгий час (зараз називається flat 2.0), і на даний момент колірній палітрі стали приділяти ще більше уваги. Сьогодні інтернет рясніє веселкою яскравих кольорів, які добре виглядають як на мультяшних сайтах, які популярні сьогодні, так і на елегантних сайтах мінімалістичного виду, у яких колір це одна з основних складових дизайну.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Сьогодні і в найближчому майбутньому ми будемо бачити все більше сайтів, пістрявлять яскравими квітами. Яскраві кольори це один з основних трендів 2015 і 2016 років.

Відсилання до моди і дизайну інтер’єрів

Як говориться в книзі Тренди веб-дизайну 2015 і 2016, яскраві кольори є трендом не тільки в інтернеті. Дане віяння універсально для всіх галузей, особливо це помітно в моді і дизайні інтер’єрів. Ці два напрямки постійно домінують в дизайні і мають багато спільного.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Основна ідея в тому, що щоб зрозуміти, що відбувається у веб-дизайні в цілому, вам доведеться зберігати всі посилання на новини. В інтернеті людям будуть подобатися ті ж кольори, які присутні в їх одязі або містяться в дизайні інтер’єру у них вдома.

Зрештою, результатом використання однакових кольорів в різних областях дизайну повинна послужити зв’язок з людьми. За допомогою кольору можна створити міцний емоційний зв’язок з людиною, не важливо, буде це сумка або домашня сторінка в інтернеті.

Чому саме зараз?

Яскраві кольори стали настільки привабливі тому, що їх можна застосовувати різними способами і стилізувати з їх допомогою багато різних елементів. За рахунок свого розмаїтості та універсальності яскраві шаблони буквально поховали раніше популярний шаблон тим plug-and-play.

Наступний прототип створений за допомогою сайту UXPin і візуального редактора анімації. Зверніть увагу, як яскраві кольори покращують візуальну комунікацію. Різні відтінки одного кольору в меню підкреслюють приналежність всіх пунктів меню один одному.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Даний тренд зародився на сайтах з портфоліо художників/дизайнерів, а зараз перейшов у більш традиційні сфери, як новинні сайти або сайти про погоду. Тренд навіть просочується в дизайн сайтів електронної комерції, де завжди переважали чорно-білі кольори.

Яскраві кольори поступово все менше пов’язують з дурними квітами, і вони плавно переходять в ранг професійних. Далеко не збігом можна назвати той факт, що сьогодні яскраві кольори стають вкрай популярні. По суті, цю популярність можна пов’язати з двома великими подіями в світі дизайну: висока якість і flat дизайн.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Збільшується число пікселів на дюйм в HD дисплеях дозволяє використовувати все більше різноманітних квітів. Якщо раніше дизайнери могли з упевненістю використовувати лише 216 безпечних кольорів, то сьогодні технології збільшили цю цифру до мільйонів. Понад 98% користувачів доступні дані технології (за дослідженням W3School).

Популярність плоского дизайну стала зростати відразу після того, як Retina дисплеї стали більш менш доступні. Це теж не збіг. Флет дизайн теж став продуктом нових технологій. Але його поява призвела і до зворотної реакції, напрям дизайну скеоморфизм вийшло з моди.

Приклади сайтів з яскравою палітрою кольорів

Тепер яскраві кольори можна зустріти не просто на новинних сайтах, але й на сайтах бізнес новин, як Bloomberg Business. Майстерне використання кольорів підтверджує нашу теорію просочування яскравих кольорів у професійні сфери.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Але не можна просто взяти і використовувати на своєму сайті всі яскраві кольори. Більшість сайтів чорно-білі, колірна палітра яскраво контрастує (текст стає більш читабельним, кращий вибір для новинних сайтів).

Яскраво-синій колір це колір підпису, переважно використовується в якості роздільників. Навіть в логотипі Bloomberg присутній яскраво-синій. Відмінний вибір – даний відтінок викликає довіру з боку користувача, а також вселяє впевненість. Пастельний червоний в розділі Top News залучає увагу користувача. Але він використаний тільки в заголовках, щоб не перевантажувати сторінку. А яскраво-блакитний колір у розділі Commentary & Opinion задає легкий, неформальний тон.

Також зверніть увагу на те, як змінюється колір тексту. Основний текст і текст оголошень чорний, тим самим задається відчуття, що він менш важливий, ніж яскраві заголовки різних рівнів і категорії («Politics і т. д.»). Даний підхід полегшує перегляд сторінки, основна увага лягає на великі секції, а не на конкретні елементи.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Кольори можна чудово використовувати для навігації по сайту, але на сайті Bloomberg Business використовуються тільки яскраві відтінки.

Заглядаючи наперед

Кольори це невід’ємна частина веб-дизайну. Тим не менш, зі зміною трендів популярність яскравих відтінків буде те підвищуватися, те знижуватися. Так як дані процеси циклічні, то незабаром ми побачимо заново винайдені старі методи. Наприклад, можливо, повернутися градієнти і вдихнуть нове життя в дизайн з яскравими відтінками кольорів.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

На сайті Zample+me використовуються тільки яскраві відтінки блакитного і градієнт, без темних відтінків. Такий легкий стиль легко поєднується з мінімалістичним дизайном сайту і плоскими інтерактивними іконками. Zample+Me – приклад того, як даний тренд розвивається, а не згасає.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Насичений колір добре поєднується з різким шрифтом, ще один тренд з книги Тренди веб-дизайну 2015-2016. Як видно на сайті Piccsy два яскравих кольори підсилюють один одного, посилаючи потужне повідомлення користувачеві. Настільки глибокий, вражаючий вид, що ці кольори потрібно використовувати дуже обережно. Можна відвернути увагу користувача на інший об’єкт.

Тренди веб-дизайну на 2015 і 2016 роки: нещадні кольору

Ще один тренд, що набирає популярність це колірне накладення – додавання фільтрів зображень з допомогою кольорових «лінз». Таким чином, можна поставити будь-якому емоційність зображення певним кольором. Приміром, сумну фотографію можна зробити веселим, додавши жовтий відтінок.

Додатково

У безкоштовної електронної книги Тренди веб-дизайну 2015-2016 більш докладно описані останні тренди, серед іншого там описані ще 9 корисних трендів. У книзі ви знайдете розбір трендів на прикладах таких компаній, як “Adidas”, Intercom, Apple, Google, Versace та інші. Також існує список з 100 безкоштовних корисних ресурсів, з допомогою яких можна прискорити процес проектування.