Twitter почав тестування каруселі з просуваються твітами

280

Від автора: сервіс мікроблогів почав тестування нового формату реклами. Він являє собою карусель, в якій розміщені просувні пости. Про це повідомляє англомовне видання Marketing Land.

Компанія Twitter проводить тестування нового рекламного формату, який представляє собою карусель з розташованими в ній промозаписями. Вони можуть містити текст, відео та графічний контент, який розміщується горизонтально.

Зазначається, карусель можна «вставити» до 20 просуваються твітів. Але представники сервісу мікроблогів радять розташовувати в ній не більше 5-7 публікацій. Повідомляється, що бренди зможуть розміщувати в новому форматі як власні матеріали, так і пости, створені на замовлення. Наприклад, компаніями.

Крім цього в каруселі можна відображати і твіти користувачів соціальної мережі. Але перед цим компанії повинні отримати від авторів згоду на використання їх записів. Це можна зробити через особисту переписку.

Рекламодавці будуть оплачувати Twitter лише перша дія, яку користувач зробить з окремим записом в каруселі. Новий формат тестується на обмеженій аудиторії соціального ресурсу.