У Метриці зявилася сегментація по всій історії візитів користувача

19

Від автора: Яндекс оновив можливості сегментації в Метриці. Тепер вебмастера можуть працювати з діями користувача, які він робив під час всіх відвідувань ресурсу.

В Яндекс.Метриці з’явилися нові можливості сегментації. Завдяки цьому можна використовувати для аналізу події, вироблені користувачем за всю історію відвідувань сайту. Що значно розширює масштаби сортування, а також дозволяє застосовувати в аналізах метрику з даними про характеристики унікального користувача.

З допомогою розширення сегментації вебмастера зможуть відобразити ті відвідини, під час яких користувач здійснював зазначені цільові дії. А також задати додаткову умову для сортування. Наприклад, перегляд відвідувачем контактної сторінки.

Крім цього нова сегментація дозволяє встановлювати відразу декілька умов фільтрації одного типу. Скажімо, вивести візити користувача, під час яких він заходив на зазначені промо-сторінки. При цьому можна встановлювати період часу, протягом якого цільове дія має бути зроблено. І цей проміжок може відрізнятися від періоду, заданого при побудові звітності.

Також повідомляється, що нові сегменти, як і всі інші, можуть бути застосовані для розгортання компаній ретаргетинга в Директе.