У Telegram зявиться власна рекламна біржа

20

Від автора: в Telegram з’явиться рекламна біржа. Скоро почнеться її тестування. За допомогою нового сервісу власники каналів в популярному месенджері зможуть монетизувати свої майданчики за рахунок розміщення реклами.

Combot.org (сервіс по збору аналітики в Telegram) спільно з біржею Sociate.ru створили в месенджері рекламну платформу. Її тестування розпочнеться в найближчі дні. Про це повідомив в Facebook Федір Скуратов, один із засновників Combot.org.

У своєму записі Скуратов зазначив, що завдяки новій біржі власники каналів в Telegram зможуть монетизувати свої майданчики за рахунок розміщення реклами. А отримані кошти «пустити» на розвиток спільноти.

Планується, що під час тестування нового сервісу до нього буде підключено понад 450 каналів, аудиторія яких складаються з молодих людей у віці до 34 років та «близьких» до IT та digital-індустрії. Рекламодавцям, які бажають взяти участь у тестових заїздах», потрібно залишити заявку на sociate.ru.

Згідно з даними Combot.org щомісячна російська аудиторія Telegram становить понад 4,5 млн. чоловік. З них близько 10% підписані на один або більше каналів. Скуратов зазначив, що така численна аудиторія (приблизно 450 тис.) володіє високим потенціалом. Середній показник охоплення однієї публікації становить 50-80%, клікабельність – до 20%.