В bayonetta 3 угледіли механіку з скасованої scalebound

25

Platinumgames на минулому сьогодні вночі nintendo direct нарешті зробила те, чого так довго чекали її фанати-показала ігровий процес bayonetta 3 через кілька років затишшя. На додаток до цього несподівано виявилося, що механіки екшену натхненні scalebound-скасованим в 2017 році ексклюзивом microsoft. Принаймні, так вважає колишній співробітник студії.

Джерело: gamingbolt

Як розповів колишній творчий продюсер platinumgames жан-пьерр келламс (jean pierre kellams), режисером bayonetta 3 виступає провідний дизайнер пригодницького екшену scalebound юсуке мията (yusuke miyata): «[…] він дуже талановитий, і я дуже хочу зіграти в [bayonetta 3], тому що він її режисує», — написав келламс.

Oh! one more thing that i forgot to mention… Yusuke miyata was the lead designer on scalebound, and he is super talented, and i can’t wait to play bayo 3 primarily because he is directing it.

— jp kellams (@synaesthesiajp) september 24, 2021

На додаток до цього келламс розповів, що механіка управління демоном виглядає дуже схожою на ту, яка використовувалася в скасованій scalebound. Нагадаємо, що в останній головний герой міг керувати величезним драконом тубаном в битвах — прямо як сереза в новій bayonetta. Схоже, дух scalebound продовжує жити в bayonetta 3.

«так… Управління [демоном] виглядає дуже схожим на механіку, яку ми використовували в scalebound для управління тубаном. Тепер, коли я переглянув трейлер, я дуже цьому радий», — додав келламс.

Yeah… The controlling the summons thing looks very similar to a mechanic that we had in scalebound to control thuban. Now that i’ve gotten to rewatch the trailer, i’m really psyched for that. 🙂 https://t.co/d30zqm4i8z

— jp kellams (@synaesthesiajp) september 24, 2021

Bayonetta 3 вийде ексклюзивно на nintendo switch в 2022 році.