В tiny tina’s wonderlands використовується та ж технологія виробництва зброї, що і в borderlands 3

11

В останньому випуску журналу play magazine креативного директора метта кокса запитали, чи будуть магічні здібності в фентезійному спін-оффі мати таку ж різноманітність, як і зброю в borderlands. У відповідь він сказав, що “ті ж процедурні технології, які працюють для зброї, ми застосували і до заклинань, і до зброї ближнього бою, і, в деякій мірі, до броні”.

я думаю, що в wonderlands, як для самостійного напрямку, нас менше хвилює кількість зброї зокрема, і ми більше зацікавлені у вивченні різних способів, якими ми можемо доповнити бої.

Кокс не став надто докладно розповідати про різні види зброї, але відзначив одне зі своїх улюблених заклинань, пояснивши, як одна комбінація дозволяє гравцям викликати безліч метеорів на своїх ворогів: “як тільки я дохожу до безлічі метеорів – ви відчуваєте, що у вас є свій власний метеоритний дощ”.

Поки точно невідомо, який вибір буде у гравців у фентезійному спін-оффі borderlands, але borderlands 3 могла похвалитися мільярдом одиниць зброї. З урахуванням того, що в tiny tina’s wonderlands будуть доступні заклинання, навички і традиційне середньовічне зброю ближнього бою, це число може стати ще більше.