Вихідні посилання не є для Google ознакою якості

283

Від автора: представник Google розповів, про те, як вихідна посилальна маса впливає на результати ранжирування і на загальний рівень якості веб-сторінок, проіндексованих пошуку.

Джон Мюллер (представник Google) під час чергової онлайн-зустрічі з веб-майстрами розповів, як вихідні посилання впливають на загальну якість веб-сторінок. Один з учасників відеоконференції запитав фахівця, чи може «об’ємна» виходить посилальна маса підвищити (в «очах» пошукової системи) якісний рівень сторінок з видачі. Мюллер відповів, що часто якісні посилання можуть вплинути на показники веб-сторінки, але їх наявність не є гарантом покращення результатів ранжирування.

Всього кілька років тому веб-майстри розміщували на своїх ресурсах посилання на авторитетні мережеві джерела: Вікіпедію, Google, CNN та інші. Вони помилково вважали, що пошуковик розцінить наявність «авторитетної» посилальної маси як ознака того, що сайт містить унікальний і якісний контент.

Таким чином можна лише підвищити результати ранжирування ресурсу, але посилання (глобально) не вплинуть на позицію сайту в пошуковій видачі, якщо він наповнений низькоякісним вмістом. До цього Мюллер не раз відзначав, що виходить посилальна маса не розцінюється Google як фактор ранжування.