Вконтакте оновлює алгоритм підбору схожих аудиторій

34

Вконтакте оновився алгоритм підбору схожої аудиторії – він став ще точніше.

Тепер система аналізує більше характеристик: соціально-демографічні, підписки користувача і його активність в спільнотах і на сайті.

Тому для якісного підбору знадобиться трохи більший охоплення вихідної аудиторії — 1 000 чоловік. При цьому шкала вибору охоплення стала універсальною: стартовий показник тепер не встановлюється автоматично. Рекламодавець може зібрати схожу аудиторію від 5 тис. Людина до 2,5 млн.починати рекомендується з 50 000-100 000 користувачів. Потім можна проаналізувати свою кампанію і скорегувати налаштування аудиторії в залежності від результатів і рекламного бюджету.

Нагадаємо, влітку поточного року платформа бізнес вконтакте отримала масштабне оновлення. Тепер всі інструменти для розвитку бізнесу в соцмережі доступні в єдиному інтерфейсі – як на десктопі, так і на мобільних пристроях.