Як подивитися посилальну масу сайту

323

Від автора: вам як веб-майстру, який просуває і веде якісь інтернет-проекти обов’язково потрібно знати, як подивитися посилальну масу сайту. Про це ми і поговоримо сьогодні.

Чому потрібно дивитися посилальну масу своїх проектів?

Почну з того, що посилальна маса залишається важливим фактором ранжирування. Ймовірно, на даний момент він більш важливий в пошуковій системі Google. Але в будь-якому випадку – якісна посилальна маса ніколи не завадить.

Якщо ви вирішили працювати над нею, то вам обов’язково потрібно знати місця, де можна переглянути всі зворотні посилання на ваш сайт. По-перше, це дозволить вам відслідковувати появу тих чи інших лінків, які ви самі проставляєте. По-друге, так ви можете аналізувати свій контент і його корисність.

Наприклад, на 1 мій блог раптово стало приходити по 3-5 чоловік в день з невідомого мені ресурсу. Я перейшов на нього і виявив там на одній сторінці посилання на мою статтю. Таким чином, я можу зробити висновок, що стаття дійсно корисна, тим більше, що на неї посилався далеко не останній сайт в рунеті.

Ну да ладно, а ми переходимо до справи. В яких місцях можна подивитися посилальну масу сайту?

Ну звичайно – це Linkpad! Цей сервіс в рунеті якраз і слугує цій меті. У ньому ви можете ввести потрібну адресу, після чого дізнатися, скільки на нього зворотних посилань, а також скільки разів він сам посилається на інші ресурси. Дуже корисно.

Потрібно сказати, що статистика з LinkPad вбудована в RDS Bar. Це дуже корисне розширення, яке я рекомендую ставити всім веб-майстрам і аналізаторам. В якості першого значення вказано кількість окремих доменних імен, які посилаються на сайт. Хочу підкреслити, що не все посилань, а саме унікальних доменів. Другим параметром йде кількість доменів, на які посилається сам ресурс.

Як подивитися посилальну масу сайту

Якщо ж ви зареєструєтесь на самому LinkPad, що я всіляко рекомендую зробити, то отримаєте доступ і до інших показників. Зокрема, ось які показники стають доступні для перегляду після авторизації:

Як подивитися посилальну масу сайту

Що ми тут бачимо? По-перше, кількість сторінок в індексі. По-друге, чи є на цьому ж IP-адресі інші ресурси. Наступні параметри відносяться безпосередньо до посилальної маси:

Донори – кількість унікальних доменів, які посилаються на аналізований сайт

Зовнішні посилання – а це всі посилання на сайт.

Одержувачі – кількість доменів, на які посилається сам сайт.

Посилання на сайті – загальна кількість посилань з сайту.

Про анкор гоорить не буду, я думаю, ви вже й самі здогадалися, що це. Останній параметр не так зрозуміла – якийсь IGood. В якості першого числа вказується кількість доменів, які посилаються на сайти, які в свою чергу посилаються на аналізований ресурс. Прочитайте цю пропозицію кілька разів, якщо не зрозуміли). Друге число – кількість доменів, на які посилаються ваші донори.

Насправді IGood корисний показник, який дозволяє визначити якість ваших донорів. Але для більш конкретних висновків потрібно дивитися iGood для кожного окремого донора. Ідеально, коли перше число в показнику iGood більше другого. Це говорить про те, що донор не заспамлен.

Єдиний недолік Linkpad, це те, що дані оновлюються рідко. Приблизно 1 раз у кілька тижнів, як я розумію. Тобто зараз ви бачите тільки вже настоявшиеся посилання, нові в сервісі можуть не відображатися. Але навіть це корисно.

Яндекс.Вебмастер

Посилальну масу можна подивитися також в Яндекс.Вебмастере. Для цього вам туди треба додати свій сайт і підтвердити на нього права. Коли це буде зроблено, ви отримаєте досить багато можливостей по управлінню своїм проектом. Достатньо просто клікнути на сайт і на наступній сторінці ви побачите статистику по ньому.

Зокрема, там буде видно кількість сторінок в індексі, загальна кількість завантажених роботом сторінок, а також зворотні посилання на сайт. Приємно, що в Вебмастере вони можуть з’являтися дуже швидко, буквально через кілька годин після їх появи. І сервіс також показує як і загальна кількість посилань, так і кількість унікальних доменів. Звичайно, тут немає ніяких додаткових показників, начебто iGood, як в Linkpad, але для швидкого перегляду появи нових посилань сервіс годиться.

Звичайно, в Вебмастере ви можете дивитися ці дані тільки для своїх сайтів. Якщо вам потрібно переглянути зворотні посилання на чужі сайти, тоді вам потрібен LinkPad. Для чого це вам? Багато оптимізаторів і веб-майстра аналізують посилальну масу конкурентів і намагаються свою зробити краще. Це відомий принцип “подивися, як зроблено у конкурента і зроби краще”. І він до цих пір працює і буде працювати завжди.

Що ж, тепер ви знаєте, як перевірити посилальну масу. Сподіваюся, це допоможе вам просувати свої проекти в мережі.