Як правильно робити перелинковку сторінок сайту

311

Від автора: всім привіт. Ми продовжуємо тему seo-оптимізації. Звичайно поділяють на два етапи: внутрішня та зовнішня оптимізація сайту. Зважаючи на те, що значення посилань трохи зменшилася, внутрішня оптимізація виходить на перший план. Сьогодні ми поговоримо про те, як правильно робити перелинковку сторінок сайту.

Як правильно робити перелинковку сторінок сайту

Насамперед що таке перелінковка? Це проставлення на кожній сторінці посилань на інші матеріали вашого сайту з метою передачі їм ваги, а також просто для того, щоб людині було зручніше орієнтуватися. Не дарма я розмістив картинку залізної сітки, тому що саме так я бачу зв’язування сторінок між собою.

Наприклад, ви пишіть статтю про те, як поміняти материнську плату в системному блоці. І по ходу написання мова заходить про оперативної пам’яті – посилаєтеся на статтю про її заміну. Ну і так далі. Чим об’ємніше буде пост, тим більше тим може виникнути по ходу написання, про які вже є інформація у вас. Таким чином, в одній статті може бути 2-5 посилань на інші ваші матеріали.

Правильна внутрішня перелінковка безумовно йде на користь сайту. По-перше, підвищується глибина перегляду сторінок. По-друге, зменшується відсоток відмов, так як навіть якщо людину не зацікавила поточна сторінка, він зможе швидко перейти на іншу. По-третє, ви можете зробити більше посилань на найбільш пріоритетні та важливі статті і таким чином просунути їх в пошуковій системі без витрат, чисто за рахунок внутрішнього ваги сайту.

Про що не будемо говорити

В цій статті буде йти мова про незалежних блоках і віджети, які є окремою частиною від статті. Наприклад, під статтею у вас може бути 3-5 посилань на інші матеріали (схожі записи). Де-небудь збоку можуть бути посилання на нові, популярні і випадкові пости і т. д. На одному блозі я навіть в футері бачив такі блоки. Причому там автор просто проставив посилання на ті матеріали свого блогу, які, на його думку, найбільш цікаві читачеві.

Все це відомі способи, але вони потрібні швидше для того, щоб зробити сайт більш зручним для відвідувача, щоб людина з будь-якого місця міг швидко клікнути по потрібних йому матеріалів справи.

Найбільший ефект в плані передачі ваги і просування дає саме ручне проставлення посилань на релевантні записи безпосередньо в тексті статті. І тут потрібно знати кілька правил, які допоможуть вам справитися з цим завданням максимально правильно.

Як зробити перелінковку? 5 порад

Як правильно робити перелинковку сторінок сайту

Тепер переходимо безпосередньо до справи. Які поради можна дати?

Не ставте 2 і більше однакових посилань зі сторінки. Я думаю, це і так повинно бути зрозуміло, але чомусь багато веб-майстри роблять таку помилку. І добре, якщо дублююча посилання виявилося не в самому тексті статті, але якщо саме в тексті вона присутня більше одного разу – це помилка.

Можливо, вам відомі так звані сервіси статейники, де можна написати статтю і отримати за це можливість розмістити в ній 2 посилання. Так от, замість того, щоб двічі посилатися на головну сторінку свого сайту, краще другу зробити посилання на одну з ваших статей.

Розміщуйте трохи посилань. Хтось взагалі не робить перелінковку, а інші навпаки, занадто захоплюються цим заняттям і роблять по 15-30 посилань на інші матеріали в кожній статті. Це тільки шкодить вам, тому що ви витрачаєте свій час на цю зайву робота. По-перше, ні до чого з кожної статті робити карту сайту, посилаючись в ній на половину ваших постів. По-друге, і це набагато важливіше, чим більше посилань, тим меншу вагу передає кожна з них. А раз так, то в плані просування ніякої користі не буде.

Кількість посилань на інші матеріали вашого сайту, по суті, має залежати від двох факторів:

Від реальної потреби в цьому. То є дійсно корисним буде послатися на іншу посаду, чи є зв’язок між публікаціями

Від обсягу статті. Чим вона більше, тим більше посилань в ній може бути. Фахівці радять розміщувати не більше двох посилань на текст обсягом 3000 символів. Таким чином, якщо у вас велика публікація на 10-12 тис. символів, ви можете дозволити собі додати в неї 5-8 посилань, а може навіть трохи більше, але тільки якщо в цьому є потреба. Наприклад, пишіть про створення сайту і в одній статті не розкриваєте всі моменти. Можна попутно посилатися на інші матеріали, які глибше розкривають тему.

Використовуйте анкор, враховуючи пошукові запити, за якими будете просуватися. Ця рада потрібно застосовувати з обережністю у тому плані, що так не слід робити завжди. Використовуйте також в якості анкорів природні слова: Тут, там, у цій статті, тут, сюди.

Але крім них ви можете вдаватися до допомоги ключових слів. Як це робити? Для початку ви повинні згадати основою ключ або додатковий, за яким просувається та стаття, на яку будете посилатися. Далі його потрібно зробити анкором, щоб виглядало природно. Наприклад: Це питання я більш детально розглядаю в статті “Як просунути сайт”.

І як раз наша ключова фраза стає анкором. Крім цього, ви можете в самому анкорі не вживати ключів, але прописати їх близько до нього. Це буде так званий околоанкорный текст. Головне, щоб все виглядало більш-менш природно, ніби просто пишете текст, не знаючи ні про які правила пошукової оптимізації.

Розставляйте пріоритети. Я вам вже говорив про те, що з допомогою перелінковки можна навіть трохи підвищити позиції сайту по потрібним вам запитам. Давайте уявимо собі умовну ситуацію. Ви написали 2 статті під високочастотні запити. В майбутньому ви плануєте просунутися в топ і отримати багато трафіку. Також ви написали 30-40 постів під НЧ і багато трафіку вони не принесуть, зате потраплять в топ набагато швидше.

Що ми робимо? Беремо статті по НЧ і намагаємося природним чином послатися з них на одну з наших статей, які написані під високо-конкурентні запити. Де-то використовуємо прості анкор, а де-то вписуємо ключові слова. Таким макаром отримуємо 6-8 посилань на кожну статтю під ВЧ. І все це виключно за рахунок внутрішніх ресурсів. А адже статей у вас може бути набагато більше зазначеного кількості.

Звичайно, не варто так робити для кожної нової статті під НЧ. В одну вставили посилання в іншу ні – приблизно так потрібно робити, щоб це не виглядало підозріло. Таким чином тільки за рахунок внутрішньої перелінковки ми вже значно підвищуємо вага головних просуваються сторінок. Залишається оптимізувати сайт за іншими критеріями, знайти пару якісних зовнішніх посилань і з часом високе місце навіть за конкурентними запитами практично гарантовано!

Намагайтеся посилатися на релевантні запису. Що означає на релевантні? Це ті, у яких загальний зміст та ключі найбільше наближені до тих, що ви використовуєте в поточній статті.

Наприклад, якщо ви пишете про диванах і раптово робите посилання на статтю про вибір акваріумних рибок – це нерелевантно. Буде схоже, ніби ви робите це спеціально, тому що хтось купив у вас рекламу.

Що допоможе вам посилатися на більш релевантні запису? По-перше, у вашого сайту або блогу повинна бути ОДНА чітко сформульована тематика. Наприклад, якщо заробіток в інтернеті – то тільки заробіток в інтернеті і нічого більше. Ніяких статей про комп’ютерної грамотності, кішечках і погоді.

Звичайно, якщо це ваш блог, то ви цілком можете дозволити собі 1-2 рази в тиждень писати те, що вам заманеться. Але потім обов’язково повертайтеся до основної теми, продовжуючи розкривати її максимально повно. А коли ви рік тому писали про рибалку, а сьогодні строчити огляди на інтернет-сайти, то ваш проект потихеньку перетворюється на сміттєзвалище, де напихано всього, але нікому нічого не потрібно.

Підсумок

Як бачите, грамотна перелінковка сайту залежить навіть від того вашого стилю ведення проекту. В принципі, ми розібрали всі основні моменти. Слідуючи цьому, ви зможете максимально оптимізувати сайт за рахунок внутрішніх ресурсів. За додатковою інформацією можете сходити сюди. А на цьому я з вами прощаюся і бажаю успішно провести роботи по внутрішній оптимізації.