Як правильно заповнити description для сайту

320

Від автора: оптимізуючи сайт потрібно звертати увагу також на мета тег description. Як правильно заповнювати його, щоб отримувати максимальну користь для просування?

Найбільш очевидна помилка

Як правильно заповнити description для сайту

Почати потрібно з неймовірно простий очевидної помилки – ви просто не заповнили description. Тобто його просто немає. Чи погано це? Я вважаю, що так. Все-таки description це не keywords, який сьогодні втратив актуальність і навіть був прибраний в останніх версіях відомих СЕО-плагінів для wordpress.

Якщо ж у вас не заповнено мета-опис сторінки, то пошукова система буде формувати його автоматично. В принципі, останнім часом так робить Яндекс навіть для тих сторінок, у яких є опис. А ось в Google ситуація зрозуміліша – що пишемо в description, то й бачимо у видачі.

Таким чином можна зробити висновок – заповнення мета-опису як мінімум покращує ранжирування сайту в google. А все-таки з цього пошуковика приходить 20-40% трафіку, тому їм не потрібно нехтувати. Але мати опис корисно в будь-якому випадку. Це стосується не тільки оптимізації в Google, але і в Яндексі.

Правильно заповнюємо description: основні рекомендації

Почнемо з обсягу самого опису. У пошуковій видачі воно займає максимум два рядки. Відповідно, вам потрібно писати коротко і по суті. За обсягом це виходить десь 120-160 символів. Саме опису такої довжини вважаються найбільш оптимальними.

Якщо у вас менше, то, можливо, описам не вистачає інформативності і можна було б додати пару деталей. Якщо текст, то це зайва робота, тому що він все одно не влізе у видачу і ваші старання ніхто не оцінить.

Добре, з об’ємом зрозуміло. Що ще важливо? Як ми вже згадали, інформативність. Це означає, що в невеликому шматочку тексту потрібно постаратися передати точний опис сторінки і того, що на ній отримає користувач.

Основна рекомендація – вставляти ключові слова в мета-опис. Це те, що безпосередньо допомагає покращувати позиції по певних пошукових запитах. Вставляти потрібно не більше 1-2 ключових фраз, а краще взагалі одну і дуже органічно і природно.

Справа в тому, що часу тупого спаму вже в минулому. Все це зараз не працює і якщо ваш опис повністю складається з набору ключових слів, то нічого доброго не ждіть. Опис має бути читабельним, тобто складатися для людей, а вже ключова фраза повинна додаватися по можливості, якщо вона не псує естетичність тексту.

А що робити, якщо псує? Розвивати в собі письменницькі навички. Тому що професіонали, насправді, можуть органічно вставити навіть найскладніші ключові фрази. І ніхто не звинуватить їх у спробі надмірної оптимізації, тому що текст буде виглядати так, як ніби ключі і повинні стояти в ньому. Це майстерність, яке не приходить за один день, але щоб прискорити процес рекомендую читати більше книжок з копірайтингу. Наприклад, є хороші книги у компанії Ingate. Причому безкоштовні.

При цьому зовсім необов’язково вставляти ключ в точній входження, якщо це вже зроблено в title. Ви повинні розуміти, що ключ можна написати в іншому відмінку або взагалі з розбавленням, додавши пару слів між словами ключової фрази.

Найголовніше тут, це навіть не якісь там точні входження, а концентрація ключових слів. Тобто title у вас одне, в описі – інше, у тексті – ще щось. У підсумку вашу статтю з часом зможуть знаходити по багатьом запитам якщо вони не дуже конкурентні.

Додаткові рекомендації

Використовуйте тригери. Це такі штуки, які практично змушують людину клікнути по посиланню, граючи на його страхи і питаннях. Шаблони тригерів: Не знаючи цього ви провалите це, Ви не досягнете успіху в цьому, якщо не дізнаєтеся це.

Більше шаблонів можна знайти, читаючи книги людей, що домоглися успіхів в інтернет-бізнесі та рекламі зокрема. Особливо потужними є в цьому плані книжки зарубіжних письменників, тому що там інтернет-бізнес вже вивчили вздовж і впоперек.

Втім, ця тема стосується вже трохи іншого. А саме, інтернет-маркетингу. Але я вас запевняю, що якщо ви застосуєте тригери при просуванні сайтів, це теж дасть свій результат.

Пишіть заголовки і тексту з урахуванням своєї цільової аудиторії. Практично завжди при веденні сайту або написанні конкретної статті потрібно думати про те, кому вона буде цікава і корисна. Звичайно, людей багато, але вони схожі один на одного, мають однакові проблеми і шукають їх вирішення. Ви повинні дивитися на все очима потенційного читача.

Для цього вам потрібно уявити себе на його місці. Припустимо, цільова аудиторія – новачки у сайтобудуванні. Згадайте той час, коли ви самі були таким і постарайтеся визначити і навіть виписати основні думки, питання та проблеми, які вас в той момент турбували.

Варто розуміти, що починаючому користувачеві потрібно навіть пояснювати прості речі простими словами, постійно приободряя його. Наприклад, якщо б ви писали статтю про основи сайтобудування, то такий опис чи підійшло б: Всім привіт. Сьогодні ми розглянемо основні поняття сайтобудування. Відразу скажу вам, що це не фігурки з пластиліну ліпити, так що тупиця тут робити нічого.

Тобто начебто ЦА – це новачки, але вже в описі ви відлякує їх. У той же час опис в такому дусі було б цілком оптимальним (тільки давайте все-таки без тупиць), якщо б ви описували вже щось набагато більш складна і потребує набагато більшого розуміння. Варто розуміти, що будь-яка людина в стані зрозуміти, що таке домен, але не кожен навчиться створювати свої CMS. Це різні рівні навчання.

Проаналізуйте опису конкурентів. Краще для цього використовувати пошукову систему Google. Старий, але дуже перевірений спосіб – подивися, як зробив інший і зроби краще. Все дуже просто, чи не так?

Як правильно заповнити description для сайту

Також інформацію, як правильно заповнити title і description для сайту, ви можете знайти в нашому курсі з просування блогів. Цю інформацію можна використовувати не тільки при просуванні блогу, але і тематичного сайту, інтернет-магазину і т. д.