Як правильно заповнити мета теги

336

Від автора: всім привіт. Можна багато говорити про пошукової оптимізації, але якщо ви не знаєте, як правильно заповнити мета теги, то в цьому немає ніякого сенсу. Раз це так важливо, давайте розбиратися детальніше.

Title – найважливіший елемент при оптимізації сайту

Як правильно заповнити мета теги

По важливості і впливу на видачу заголовок сторінки є найважливішим елементом. Важливо не плутати його з заголовком h1, який ви бачите безпосередньо на сторінці. Це назва статті або сторінки, title ж показується тільки в пошуковій видачі і в назві вкладки браузера.

Загальні рекомендації щодо заповнення тайтла такі: його довжина повинна становити 30-60 символів, а також в ньому має бути присутня головна ключова фраза в точній або неточному входження.

Чому бажано писати заголовок якомога об’ємніше? Це дозволяє додати в нього більше інформативності, а також змусити користувача клікнути на нього. Наприклад, який тайтл по вашому краще? Як збільшити швидкість сайту? Як збільшити швидкість сайту: 10 найпотужніших рад?

По якому заголовку ви б перейшли? Може навіть бути так, що на першій сторінці буде більше корисної та цікавої інформації по темі, але більшість людей вважатимуть за краще перейти на другу, адже там якісь “найпотужніші поради” і людині вже аж не терпиться дізнатися, які саме.

Крім того, що ви робите ваш заголовок привабливого, ніж у конкурентів, ви дотримуєтеся правило грамотного заповнення. У першому випадку в тайтлі ледве набралося 30 символів, у другому – всі 50.

Багато йдуть ще далі і роблять заголовки ще довше – 70-120 символів! Але я вважаю, що це зайва робота. По-перше, потрібно робити його таким, щоб він повністю вліз в одну сходинку в пошуковій видачі. А це означає, що потрібно обмежитися довжиною 50-60 символів. Якщо вже не поміщається одне слово або декілька букв, то нічого страшного, але спеціально робити довгі заголовки? Я вважаю, в цьому немає ніякого сенсу.

Звичайно, в такому випадку з’являється можливість вставити додаткові ключові слова, але не намагаєтеся ви таким чином обдурити пошуковик? Дуже важливо його не обманювати, сьогодні це карається. До того ж, пошуковий робот може просто проігнорувати всі зайві слова в Title, якщо вони не поміщаються в 60 символів.

Помилки в Title

Основна помилка, яку можна спостерігати наявність в кінці заголовка назви сайту. Одна справа, коли ви його вручну прописали до якоїсь певної запису, а інша – коли назва додається автоматично, тому що ви просто неправильно налаштували движок. Приклад: Як збирати гриби? Як збирати гриби? Блог досвідченого лісника

І ось якщо “блог досвідченого лісника” буде повторюватися у всіх title, то нічого хорошого я в цьому не бачу. По-перше, замість цього ви могли б додати якусь конкретику в заголовок, зробити його більш об’ємним і цікавим.

Інша помилка – спам. Не всі люди, напевно, сьогодні розуміють, що не все так просто. Якщо напхать ключів в заголовок, на перше місце в пошуку не потрапиш. Основні помилки полягають у тому, що люди намагаються title вставити кілька ключових слів або навіть повторити їх. Наприклад: Замовити піцу в Києві, замовити зі знижкою, доставка швидко

Цей заголовок виглядає дуже неприродно, ніби його складав робот на основі запитів людей. Ніхто не забороняє використовувати Title кілька ключів, але вставлені вони повинні бути органічно. У даному ж випадку повторення одного слова, було явно зайвим, так і самі словосполучення погано пов’язані один з одним.

Рада по заповненню

Будьте креативні і давайте в заголовках якусь конкретну інформацію? Пам’ятаєте приклад вище про 10 найпотужніших способів. Так ось, вже при переході на сайт людина буде знати, що зможе прочитати про ці 10 способів і вони напевно хороші. І нехай йому не допоможуть всі 10, але певну користь він все одно почерпне.

Тут же ще одна порада – не брешіть. Якщо ви написали всього 5 порад, так і напишіть в заголовку. Люди не люблять, коли отримують менше, ніж очікувалося. Загалом, сподіваюся, тепер ви чітко розумієте, що таке мета тег title і як його правильно написати.

Як заповнювати мета тег description

Як правильно заповнити мета теги

Гаразд, з title все більш менш зрозуміло. А що ж з коротким описом сторінки? Оптимальний обсяг опису – 130-160 символів. Бажано не робити менше, так як тоді вона не буде достатньо інформативним, але і довше теж немає сенсу робити.

В мета-описі постарайтеся максимально точно й коротко описати все те, що людина отримає на сторінці. Знову ж, тут дуже важливо стати на якийсь час середньостатистичним людиною і уявити собі пошукову видачу з вашим сайтом. Яким би ви хотіли бачити опис?

Я вам скажу, що креативність і конкретика і тут перемагають. Текст повинен захоплювати читача, він повинен спонукати його до дії продовжити читання, перейшовши на ваш ресурс. В цілому, вітається наявність почуття гумору у вас, тому що це дозволить іноді розбавляти нудні описи.

Звичайно, все це лише рекомендації. Я можу з упевненістю сказати, що якщо ви їх застосувати хоча б частково, користь буде. Якщо не застосувати зовсім, це навряд чи обернеться катастрофою для вашого проекту. Тому що пошукова система чи оцінює опису за їх креативності та цікавинки. Пам’ятайте, що цікаві description – для людей. А роблячи для людей, можна отримати заохочення і від пошуковика. Як?

Ну от посудіть самі, що буде, якщо у кожної вашої публікації буде чіпляючий заголовок і класне опис? У пошуковій видачі ваші сторінки вже точно будуть отримувати більше кліків, навіть якщо вони не на першому місці у видачі. А раз так, з часом, можливо, ваш сайт буде просуватися вище в пошуку, причому чисто за рахунок поведінкових факторів. Природних поведінкових факторів, хочу підкреслити.

Keywords помер?

Взагалі сьогодні залишилося 2 мета тега, які обов’язкові до заповнення. Це title і description, тобто заголовок і короткий опис сторінки. Це те, що в першу чергу формує сніппет. Крім цього є ключові слова, але сьогодні все більше оптимізаторів розуміють, що особливої ролі заповнення цього тега не грає.

Чому можна так стверджувати? По-перше, хто давно стежить за пошуковою оптимізацією, той напевно знає або чув, що раніше можна було напхать в текст більше ключових слів, ніж необхідно, і це могло спрацювати. Те ж стосується і keywords – туди пхали ключові слова, чим більше, тим краще.

Що ж сьогодні? Ситуація дуже сильно змінилася в кращу сторону. Спамом вже не вийде зайняти топ. Більш того, можна отримати покарання за переспам ключовими словами.

Сьогодні потрібно дотримуватися набагато більш акуратною стратегії просування. Зокрема, немає ніякого сенсу 5 разів повторювати keywords одну і ту ж фразу. Більшість оптимізаторів сьогодні надходять так:

Взагалі не заповнюють keywords. До речі, його навіть немає за замовчуванням в дуже популярному SEO плагіні для wordpress – Yoast.

Заповнюють ключові слова, але при цьому роблять це так, щоб не виглядало спамом. Основна мета цього мета тега – сьогодні – проінформувати пошукову систему про найбільш уживаних словах в тексті.

Ви можете робити будь-яким з цих двох способів і будете праві. Є багато різних думок. Хтось вважає, що мета тег взагалі ніяк не сприймається пошуковими системами. Можна сказати одне – неправильне заповнення тега може тільки нашкодити, а правильне не принесе якийсь значної користі.

Підсумок

Що ж, тепер ви знаєте, як правильно заповнити мета теги, що в них писати і як це робити. Якщо ви почитаєте яку-небудь більш-менш розумну книгу з реклами в Яндекс.Директе, то там напевно багато уваги буде приділено складання заголовків у оголошень. Це очевидно, тому що є клікабельні заголовки, а є некликабельные. Є цікаві описи, а є нецікаві.

Відповідно, наше з вами завдання – писати цікаво не тільки тексти, але й мета теги, тому що саме їх бачить користувач у видачі. Додаткову інформацію про мета тегах та їх вплив на пошукову оптимізацію ви можете знайти в нашому курсі по створенню і просуванню особистого блогу. Там також дається цінна і конкретна інформація. Ну а на цьому я буду прощатися з вами. Оптимізуйте мета теги і будьте в топі!