Як вибрати seo просування сайтів


Как выбрать seo продвижение сайтов
Сьогоднішня ситуація на ринку непроста. Не перевелися ще фахівці, які бажають засунути ваш сайт в якусь автоматичну систему на подобі SeoPult або Rookee і довго чекати результату», присилаючи кожен місяць красиві звіти з графіками про виконану роботу. Не існує загальновизнаних стандартів для оцінки професіоналізму оптимізатора. А так як перші результати роботи будуть помітні тільки через 3-4 місяці, то і зрозуміти хто з Вами працює дуже складно.
Також хочемо вам порекомендувати seo продвижение сайтов
Якщо Ви знайшли оптимізатора або агентство з великим портфоліо просуваються сайтів не полінуйтеся зв’язатися з кількома представленими там компаніями. Просто запитайте, чи дійсно цей підрядник з ними співпрацював, і які були результати виконаної роботи. Можете представитися, що Ви роботодавець і резюме зазначено, що ця компанія може дати рекомендації щодо майбутнього співробітника.
Договір на надання послуги з просування сайту — це просто папірець, який нічого не гарантує крім обумовленої суми місячної оплати. Основна думка таких договорів «Виконавець зобов’язується за дорученням Замовника надати послуги і консультації по проведенню комплексного просування сайту». Підпис такого договору ніяк не зобов’язує виконавця до чого небудь, а Ви юридично зобов’язані своєчасно і беззастережно оплачувати ті самі «послуги та консультації по проведенню комплексного просування сайту». Але у кожної компанії своє поняття і думка що повинно входити в послугу комплексного просування. Наприклад, туди може входити закупівля плюшевих слоників для красивих співробітниць… Одним словом якщо з таким документом справа доходить до суду — клієнт завжди програє.
Над одним сайтом за досить короткий проміжок часу можуть працювати кілька фахівців або компаній. Дуже часто зустрічається що сайт, над яким 3-4 місяці працював один чоловік, передають в інші руки. Якщо ж сайт через якийсь тривалий проміжок виходить в топ, то зрозуміти, хто на це вплинув просто неможливо. Тим більше такий сайт обов’язково з’явиться в портфоліо всіх компаній і фахівців, які мали до нього хоч якесь відношення. Оцінювати професіоналізм оптимізатора по одному або двом успішно просунутих сайтах не варто.
Варто звертати увагу на тематики сайтів, з якими раніше успішно працював оптимізатор. Особливо це стосується вузькопрофільних високо конкурентних ніш: медицина, юридичні послуги, фінанси. Якщо Ваш сайт даної тематики, то бажано шукати оптимізаторів, які мають успішні кейси в цих нішах. Я, наприклад, ніколи не беру на просування сайти, пов’язані з медициною та юр-послугами для мене це темний ліс, а витрачати багато часу що б добре розібратися в тематиці мені не хочеться.