Як збільшити посилальну масу сайту

41

Від автора: зовнішня оптимізація сайту і раніше активно застосовується в SEO. Сьогодні пропоную розібратися всі основні способи, як збільшити посилальну масу сайту.

Посилальна маса для сайту – це м’язова для людини, яка займається культуризмом. Людині вона необхідна, щоб справлятися з великими обсягами навантажень, ресурсу ж зовнішні посилання потрібні для того, щоб бути вище в пошукових системах. Способів збільшити кількість посилань на свій проект дуже багато, але всі з них є оптимальними. Давайте розберемо самі основні.

Як збільшити посилальну масу сайту

Прогін по каталогах

Дуже відомий спосіб, який мав особливу популярність раніше, але сьогодні використовується все менше і менше. Такий прогін дозволяє дуже швидко і за порівняно невеликі гроші (100-500 рублів або навіть безкоштовно) отримати багато посилань на свій ресурс.

Проте сьогодні все більше оптимізаторів і веб-майстрів заявляють про марність такого способу, а хтось навіть вважає, що він здатний нашкодити. Варто розуміти, що практично будь-який з подібних каталогів – дуже заспамленный ресурс, а пошукові системи люблять якісні проекти.

Масова автоматична реєстрація в каталогах – це, по суті, посилальний вибух. Явище, коли за короткий проміжок часу на ваш сайт з’являється багато зворотніх лінків. Пошукові системи сьогодні можуть легко покарати за таке. Як я вже говорив, якість посилань з більшості каталогів низьке.

Що ж робити, невже спосіб повністю вичерпав себе? Можу сказати, що не повністю. Залишилося щонайменше 10-15 каталогів, де ви можете вручну розмістити посилання на свій ресурс. А ось автоматичну реєстрацію в сотнях каталогів краще не робити, це не принесе користі, а з часом може завдати навіть шкоди.

Трастові форуми

Як збільшити посилальну масу сайту

На багатьох форумах є можливість залишати посилання, будь то в повідомленнях, підпису, або в вашому профілі. Раніше цей спосіб актуальний. Варто відзначити, що бажано посилатися на свій сайт тільки на форумах, які:

Мають траст і пузомірки

Не сильно заспамлены (можна подивитися через RDS Bar)

Однієї тематики з вашим сайтом (це буде взагалі ідеально)

Наприклад, ви ведете блог про ремонт автомобіля і знаходите якийсь трастовий форум автолюбителів, дивіться його показники і т. д. Якщо все нормально, можна залишити на ньому посилання. На різних форумах це робиться по-різному. Найчастіше не потрібно навіть залишати повідомлення на форумі – достатньо просто зареєструватися і заповнити свій профіль, заповнивши поле «Сайт».

Якщо такого поля немає, можливо, посилання можна поставити підписи. Після цього напишіть пару нормальних повідомлень на форумі.

Якщо ж ви вирішили залишити посилання в самому повідомленні, то робіть це як би ненароком і не відразу. Тобто ваше перше повідомлення не повинно бути відразу з посиланням, поспілкуйтеся трохи і через 5-10 повідомлень вже поставте її, але так, щоб можна було подумати, що вона дійсно потрібна.

Тут важливо не спамити. Вам потрібно навчитися залишати лінки так, як ніби ви хочете просунути свій проект і переслідуєте тільки свої цілі, а допомогти людям краще розібратися в якомусь питанні. Особливо це легко буде зробити, якщо на вашому блозі реально багато корисного матеріалу.

Обмін

Дуже старий спосіб, який ще живий і полягає в тому, що ви домовляєтеся з іншим веб-майстром про обмін посиланнями. При цьому показники ваших сайтів повинні бути приблизно однаковими.

Особисто я бачу сенс у цьому, тільки якщо ресурси однієї тематики. Тоді і обмін виглядає природно, і обидва веб-майстри отримують невелику користь. Наприклад, в обох блоги комп’ютерної грамотності. Пише один про перевстановлення windows7, і спокійно може написати в кінці статті: а тут ви можете подивитися, як перевстановити windows 8. Ні в кого і думки не виникне, що це неприродна посилання.

Все ж цей спосіб не може бути основним при нарощування посилальної маси. Його можна застосовувати скоріше пару раз в рік або ще рідше. Так і годиться він тільки в тому випадку, якщо ваш сайт вже сам став трастовим. З молодим ресурсом ніхто посиланнями змінюватися не буде.

Коментування dofollow-блогів

Як багато сьогодні в мережі блогів на wordpress! Якщо у вас теж є або ви хоча б трохи знайомі з движком, то напевно знаєте про стандартній формі коментарів в ньому. Це 3 поля: ім’я, e-mail і сайт. Останнє поле є необов’язковим.

Взагалі мені дуже подобається такий підхід до коментування, тому з сайту одного блогера я можу легко потрапити на інший через коментарі, що дозволяє дізнатися, хто який сайт веде і взагалі познайомитися з іншими веб-майстрами.

Але якщо з цією формою нічого не робити і ніяк додатково блог на wordpress не налаштовувати, то всі посилання, зазначені коментаторами в поле «сайт» будуть відкритими, тобто будуть індексуватися. Виходить, що потрібно просто прокоментувати пару десятків таких блогів і ось вам нові посилання на сайт. Так, але тут є деякі застереження:

Напевно ви знаєте, що чим менше посилань на сторінці, тим більше від них толку. Тобто якщо на сторінці є тільки 1 зовнішня відкрита посилання, то вона передає максимальний вагу, а якщо таких посилань багато, то кожна передасть значно менше. Dofollow-блогів (з відкритими посиланнями) сьогодні все менше, і вони стають все більш заспамленными. Люди там в осноном не для того, щоб спілкуватися, а щоб залишити посилання. Під деякими статтями я бачив 50-100 коментарів. Як ви думаєте, якщо ви 101-му залишите посилання, багато користі отримаєте? Я скажу, що практично ніякої. Таким чином, якщо і коментувати такі сайти, то шукати публікації з кількістю коментарів менше десяти.

У будь-який момент власник блогу може закрити посилання і тоді вони пропадуть з часом. На тому ж форумі набагато більше шансів, що ваше посилання залишиться назавжди.

Знову ж таки, дивіться на тематику. Небагато користі буде від посилання з заспамленного блогу, ще й відрізняється від вашого по тематиці.

Загалом, свого часу я сам прокоментував 4-5 таких блогів, але не більше того. Захоплюватися не варто.

Тематичні портали, сервіси питань і відповідей і т. д.

На таких порталах зазвичай багато сервісів, в тому числі можна спілкуватися з іншими користувачами за інтересами і залишати посилання. Зазвичай такі портали дуже трастові, що дуже добре. Самий популярний приклад – Ответы.Mail.Ru.

Я не раджу в кожній відповіді посилатися на свій проект. Робіть це 1 раз на 10-15 відповідей, щоб вас не вважали спамером. Намагайтеся писати відповідь, в який вставляєте посилання, досить докладним, хоча б 300-500 символів.

Статейники

Статейні каталоги – це сайти, де для отримання посилання на свій сайт вам потрібно буде написати статтю за правилами ресурсу. Тобто ви пишіть за безкоштовно, а ваша нагорода – можливість 1-2 рази проставити в статті посилання на сторінки свого сайту.

Найвідоміший і популярний статейник – FB.ru. Він входить в топ-50 найпопулярніших сайтів рунета, і просто дуже трастовий. Дуже-дуже. Статті тут про все, правда, часто їх якість залишає бажати кращого, але все ж.

Як збільшити посилальну масу сайту

Спочатку вам буде необхідно зареєструватися в сервісі, заповнити свій профіль, після чого ви зможете отримати можливість вибрати тему для статті та ознайомитися з правилами її написання.

Відразу скажу, що правила тут дуже суворі, тому статтю, можливо, доведеться переробляти кілька разів. Одну статтю я переробляв раз 10 – модераторам постійно щось не подобалося. Зате fb.ru сьогодні, на мій погляд, є єдиним статейником, посилання з якого реально дуже цінуються. Можливо, ви зможете знайти і інші подібні сервіси.

Цікавий контент

Справа в тому, що в основному блогери і веб-майстра сьогодні просто наповнюють свої ресурси контентом і нічого цікавого більше не роблять. Це помилка. Вірніше, це краще, ніж нічого, але звичайні статті навряд чи хтось буде поширювати по мережі, якщо тільки вони дуже потужні. Вам потрібен інший формат контенту.

Наприклад, проведіть опитування, проведіть дослідження, конкурс, акцію і т. д. Звичайно, для цього у вас вже повинна бути якась популярність. Якщо її не буде, ніхто просто не побачить вашу новину, або для цього доведеться замовляти рекламу, щоб побачили.

Загалом, ви повинні робити не так, як всі. У цьому вся суть ведення сайту. Потрібно зробити щось своє, унікальне. Написати свою книгу, свій тест, зробити свій сервіс і т. д. Це ті речі, на які люди самі будуть посилатися. Таким чином, ви отримуєте приріст посилальної маси на автоматі, якщо у вас багато унікального на проекті.

Покупка посилань

Нарешті, ми підійшли до найпростішого способу. Ви можете просто заплатити за посилання на ваш сайт. Сьогодні купити посилання можна дуже багато де. Але тут важливо бути дуже обережним, бо можна нарватися на фільтри пошукових систем, якщо закуповуватися у великих масштабах.

Багато оптимізаторів радять купувати якісну 1 посилання у місяць або ще рідше. Можна сказати, що така стратегія найбільш безпечна.Що ж, це були основні поради, як наростити посилальну масу. Як бачите, треба робити багато всього. Втім, якщо ви хочете наростити м’язову масу, але лежання на дивані вам теж ніяк не допоможе.

У будь-якому разі з вашого боку будуть потрібні зусилля, навіть якщо купувати посилання за гроші. Ну а більше інформації про розкрутку сайтів і збільшення посилальної маси на них можна знайти в нашому курсі за монетизації блогів. Якщо ви будете діяти по інструкції, наданої там, то зможете створювати в мережі прибуткові інтернет-проекти.