Яндекс і TheQuestion співпрацюють у сфері неоднозначних питань

297

Від автора: У видачі Яндекс з’явилися відповіді на «неоднозначні» питання, які пошуковик імпортує з сервісу TheQuestion.

Яндекс та сервіс TheQuestion запустили спільний експериментальний проект. В результатах видачі пошукової системи з’явилися відповіді на «неоднозначні» питання. Тобто на ті, на які не може відповісти Яндекс. Наприклад, «чи можна захворіти від переохолодження», «які сни вважати віщими», «мої дії, якщо сусіди голосно шумлять».

Сервіс TheQuestion (запущений в 2014) ґрунтувався як довідковий ресурс, на якому користувачі змогли б отримувати відповіді на свої питання від експертів різних галузей. Поступово кількість експертів у проекті зросла до 80 тис., а щомісячна аудиторія – до 1млн. Нещодавно концепція сервісу була змінена, і тепер на TheQuestion можна отримати відповіді за двома категоріями: «побутові проблеми» і «природознавство».

Представник Яндекса зазначив, що співпраця з TheQuestion – це свого роду експеримент, протягом якого буде залежати від первинних результатів.

Подібний сервіс («Відповіді») був запущений пошуковою системою в 2009. Але проіснував недовго, і закрився через рік як складова, що «істотно не впливає на якість пошукової видачі».