Youtube тестує новий інструмент аналітики search insights

42

Youtube тестує новий інструмент аналітики, який отримав назву search insights. Про це стало відомо з нового відео на каналі creator insiders, який ведуть співробітники сервісу.

Новий інструмент дозволяє отримувати дані по пошукових запитах по всій аудиторії youtube або по тих запитах, які привели глядачів до конкретних відео на каналі.

Інструмент також допомагає визначити прогалини в контенті (коли глядачі не змогли знайти той контент, який вони шукали). Для цього буде додано новий фільтр “content gaps”.

Нові функції розподілені по двох вкладках в youtube аналітиці:

Your viewers’ searches (пошукові запити ваших глядачів); searches across youtube (пошукові запити в youtube).

За допомогою цих даних авторам і компаніям буде простіше проводити дослідження ключових слів і визначати, який контент потрібен аудиторії.

Коли новий функціонал буде запущений для всіх користувачів youtube studio, не уточнюється.