Жителі Франції зможуть замовляти продукти за допомогою Google Assistant

11

Компанія Google, що належить Alphabet Inc., уклала угоду з мережею французьких гіпермаркетів Carrefour SA.

За умовами договору, французька мережа зможе реалізовувати свіжі продукти через платформи інтернет-гіганта. До початку 2019 року французькі покупці зможуть купувати свіжу продукцію Carrefour з допомогою Google Home, Google Assistant, а також через спеціальні торгові точки на території країни. Про фінансову сторону угоди і потенційного прибутку в майбутньому Carrefour не поширюється.

Конкуренція між французькими супермаркетами призвела до того, що кожен з них намагається пропонувати клієнтам свої електронні рішення. Так, казино Guichard Perrachon в березні оголосило про співпрацю своєї мережі продуктових магазинів Monoprix з платформою Amazon. У минулому році подібну угоду казино уклала з провайдером Ocado Group Inc.

Олександр Бомпард став генеральним директором Carrefour влітку минулого року. Зараз він обіцяє вивести свою компанію в лідери електронної комерції і знизити її залежність від доходу, отримуваного від великих приміських гіпермаркетів.

«Ця угода являє собою поворотний момент в історії Carrefour», — сказала в телефонному інтерв’ю глава підрозділу компанії з питань цифрових технологій Марі Шеваль. – «Вперше в історії Франції харчові продукти будуть реалізовуватися приватним особам через інтерфейси Google».

Протягом наступних шести місяців Google забезпечить підготовку понад 1000 французьких працівників для роботи в нових умовах.

Джерело: http://mobigame.com.ua/