Жовтневий щоквартальний звіт по diablo iv: новий керівник розробки і дизайн звуку в грі

11

Blizzard entertainment на своєму офіційному сайті представила черговий щоквартальний звіт про хід створення рольового екшену diablo iv. Жовтнева публікація знайомить з новим керівником розробки гри і дизайном звуку.

Джерело зображень: blizzard entertainment

Нагадаємо, спочатку режисером diablo iv був луїс барріга (luis barriga), проте в серпні він разом з двома своїми колегами покинув blizzard. Передбачалося, що справа в скандальному позові через домагання і дискримінацію жінок.

Як стало відомо, відтепер процесом створення diablo iv керує джо шелі (joe shely), який до цього займав пост головного дизайнера. На благо blizzard розробник працює з 2005 року.

” завдяки вашим цінним відгукам ми поступово опрацьовували і вдосконалювали геймплей. Нам належить ще багато роботи, і ми неухильно продовжуємо роботу над грою, незважаючи на всі зміни», — запевнив шелі.

Джо шелі

Що стосується дизайну звуку в diablo iv, то за нього у відповіді старший звукорежисер кріс джампа (kris giampa). Він розповів про важливість даного аспекту, а також про процеси створення аудіо для гри.

За словами джампи, при можливості команда записує звук для diablo iv в польових умовах: наприклад, ефекти полум’я для, в тому числі, навичок чарівниці були зафіксовані розробниками в каліфорнійській пустелі.

Крім того, джампа поділився подробицями виробництва і особливостями шумових ефектів монстрів, оточення (включаючи підземелля) і його елементів, а також руйнуються об’єктів.

Для більшого занурення в звукову атмосферу diablo iv у звіті наведені ролики з композиціями з саундтреку, що передають аудіоефекти в різних локаціях, поряд з відео про польові поїздки команди.

До того ж джампа запевнив, що blizzard вживе «особливих заходів» щодо підвищення доступності diablo iv для людей з порушеннями слуху або зору. У розробці знаходиться відразу кілька спеціальних функцій.

Червневий звіт