Зворотний дзвінок joomla 3

16

Від автора: вітаю Вас, шановні читачі. У даній статті ми поговоримо про те, як реалізувати сервіс зворотний дзвінок створеному сайту на Joomla 3. Бо досить часто у користувачів виникають різні питання по роботі сайту, так і по наданих послуг компанії сайту. При цьому спілкування через телефон краще і набагато зручніше, ніж використовуючи звичайну поштову скриньку електронної пошти, до того ж це значний плюс до престижу та рейтингу компанії.

Сервіс зворотній дзвінок joomla 3 – це, по суті, звичайна форма, замовлення телефонного дзвінка, в яку користувач додає номер власного телефону і своє ім’я. Після відправки форми – дані або будуть збережені в базі даних і будуть доступні в адмінці сайту, або будуть відправлені на спеціальний поштовий ящик, де адміністратор або осіб з відповідними правами зможе обробляти їх, тобто здійснювати дзвінки за вказаними номерами.

Погодьтеся, що функціонал досить простий, але при цьому в стандартній комплектації CMS — не передбачено, а значить необхідно використовувати стороннє розширення. Для реалізації вищевказаного функціоналу в даний час створено величезну кількість різних розширень і як правило це модулі, кожен з яких володіє певними перевагами і недоліками, виявити які можна тільки після тестування.

У даній статті для CMS Joomla модуль зворотного дзвінка ми реалізуємо за допомогою розширення під назвою Call Me Back Form – то є форма зворотного дзвінка.

Зворотний дзвінок joomla 3

Натискаючи кнопку «Download» нас перенаправляють на сайт офіційного розробника модуля.

Зворотний дзвінок joomla 3

Для скачування розширення, необхідно відвідати сторінку розробників в соціальній мережі Twitter, використовуючи посилання, розташовану на вищевказаній сторінці.

Зворотний дзвінок joomla 3

Після кліка по посиланню і повернення на попередню вкладку Ви побачите посилання для скачування модуля.

Зворотний дзвінок joomla 3

Після скачування розширення, встановлюємо його стандартним способом і після цього переходимо в менеджер модулів для його публікації і налаштування.

Зворотний дзвінок joomla 3

Для початку як зазвичай, вибираємо позицію відображення модуля в шаблоні, вказуємо на яких сторінках буде він доступний і звичайно ж публікуємо його. Потім зверніть увагу на доступні настройки модуля:

E-mail – поштовий ящик, на який будуть відправлені дані з форми зворотного дзвінка;

Тема email – тема для відправки повідомлення;

Використовувати як – режим відображення форми. Даний модуль може відображати форму безпосередньо на сторінці, тобто у зазначеній позиції сайту, або ж у спливаючому модальному вікні, при цьому в зазначеній позиції, з’явиться кнопка, що відкриває форму.

Ім’я кнопки – заголовок кнопки відображення форми;

Назва форми – заголовок форми зворотного дзвінка;

Опис – короткий опис форми;

Повідомлення після відправлення повідомлення, яке буде відображено після відправки форми;

Ім’я — заголовок поля для введення імені;

Телефон — заголовок поля додавання телефону;

Маска для телефону — формат номера телефону;

Ім’я кнопки відправити — напис на кнопці відправки форми;

Ім’я кнопки після відправлення — напис на кнопці відправки форми після від натискання;

Для імені – повідомлення про помилку, якщо користувач не вказав ім’я;

Для телефону — повідомлення про помилку якщо не вказано номер телефону.

Після налаштувань зберігаємо зміни і переходимо у частину для тестування. Зверніть увагу, як виглядає модуль, якщо форма працює в режимі спливаючого модального вікна.

Зворотний дзвінок joomla 3

Після натискання на кнопку «Зворотний дзвінок» буде відкрито модальне вікно:

Зворотний дзвінок joomla 3

Заповнивши поля й відправивши форму, ми побачимо наступне повідомлення.

Зворотний дзвінок joomla 3

Таким чином, в CMS джумла модуль зворотного дзвінка створюється досить просто, використовуючи додаткове розширення. При цьому на вказаний в налаштуваннях поштову скриньку буде надіслано таке повідомлення:

Зворотний дзвінок joomla 3

Тепер при необхідності Ви можете змінити дизайн даного модуля, що б він вписувався у вигляд Вашого сайту. При цьому якщо Ви не знаєте, як влаштовані шаблони Joomla, Вам буде корисний міні-курс Створення унікального шаблону Joomla.

Тепер Ви знаєте, як створити сервіс зворотній дзвінок для джумли 3, а значить дана стаття завершена. Всього Вам доброго і вдалого кодування !!!