Sonos звинуватила google у блокуванні використання в колонках декількох голосових асистентів

98

Система concurrency дозволяє асистенту google і amazon alexa функціонувати одночасно на одному пристрої. “сьогодні sonos продає колонки, які дозволяють вибирати між alexa і google, але в певний момент часу може працювати тільки один асистент — необхідно відключити одного перш, ніж використовувати іншого. У демо-версії concurrency не потрібно нічого іншого для розмови з кожним з помічників, окрім як називати їх імена», — ділиться враженнями від тестування видання washington post.

Основна ідея в тому, що кожен з асистентів краще справляється з різними типами завдань, забезпечує інтеграцію з різними домашніми пристроями і використовує різний підхід до захисту конфіденційності та забезпечення безпеки даних. Наприклад, якщо користувач не хоче, щоб компанія збирала занадто багато даних про систему розумного будинку, alexa зберігає логи того, що відбувалося в приміщенні до того, як користувач увійде і зітре дані, а ось google не зберігає історію використання сторонніх пристроїв. Відомо, що sonos працює над ідеєю як мінімум з 2017 року.

Хоча в amazon підтримують перехресне використання розумних помічників, google поставилася до ідеї вкрай прохолодно. Зокрема, в дистриб’юторській угоді прямо говориться, що асистент компанії повинен бути «єдиним іі загального призначення» в пристрої.

Як заявив представник google хосе кастанеда (josé castañeda), коментуючи ситуацію, компанія є активним прихильником взаємодії і відкритості екосистем розумного будинку і сприяла створенню робочої групи для розробки загальних стандартів. Google стала одним з найактивніших членів цієї групи. При цьому кастанеда зазначив:»можливість взаємодії продовжує бути пріоритетом для нас, але ми також хочемо переконатися в тому, що користувачі мають позитивний досвід використання наших продуктів і тому, що ми захищаємо їх конфіденційність”.

Зараз sonos вже звинувачує google в клонуванні» багатопросторової ” технології використання колонок-google активно заперечує всі претензії. Також sonos, схоже, працює над власним голосовим помічником, який не має нічого спільного з впровадженням асистента google і alexa. У теорії concurrency могла б стати мостом, що дозволяє об’єднати численні пристрої розумного будинку в єдину екосистему і зробити колонки sonos більш корисними для споживачів. Проте, поки невідомо, чи дозволять компанії домогтися цього її партнери.