Apple watch обігнали rolex і стали найпопулярнішим брендом годинників серед “золотої молоді” в сша

23

Інтернет-ресурс piper sandler повідомляє, що apple watch в даний момент є найпопулярнішим годинниковим брендом серед молодих людей з високим рівнем доходів в сша. Apple обійшла навіть rolex, яка довгі роки була улюбленою маркою «золотої молоді».

Macrumors.com

Згідно зі свіжими дослідженнями, 35% молодих людей зараз володіють розумними годинами, що на 5% більше, ніж рік тому. 86 % з них вважають за краще смарт-годинник apple. І якщо раніше традиційні rolex був найпопулярнішим годинниковим брендів серед забезпеченої молоді, то тепер ці лаври належать apple. Крім того, 67% забезпечених молодих людей віддають перевагу airpods в якості навушників.

Навесні цього року тільки 13 % молодих людей в сша мали намір придбати apple watch. Тепер ця цифра зросла до 15 %. Дослідження також показали, що 30 % молоді використовує фітнес-додатки під час занять спортом. Половина з них використовує додатки apple.

Macrumors.com

87 % молоді з високим рівнем доходу користуються iphone, а 88% очікують, що iphone буде їх наступним смартфоном. Iphone 12 володіють 20% молодих людей в даний час. Також 22% планує придбати iphone 13 цього року.

Apple pay є другим за популярністю способом оплати серед забезпечених молодих людей. Перше місце традиційно займають готівкові. Це означає, що apple pay зараз перевершує за популярністю всі існуючі платіжні сервіси. Близько половини молодих людей в сша стурбовані конфіденційністю в інтернеті, проте 56 % не зацікавлені в сервісі icloud+, який пропонує додаткові функції захисту конфіденційності.

В ході піврічного дослідження piper sandler, метою якого було виявити тенденції і визначити бажані бренди, було опитано 10 тисяч підлітків із середнім віком 15,8 року в 44 штатах сша.