3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

301

Від автора: час від часу ми перевантажуємо себе роботою. Приблизно один (або кілька) місяців в рік потік клієнтів стає схожий на лавини зі всіх сторін. Згладжуючи кути, ви вирішуєте скористатися Font Awesome, щоб не створювати свої власні іконки або шукати інші CSS інструменти для створення іконок. Ось так все і починається. Ще до того, як ви це зрозуміли, ви вже автоматично переносьте свій веб-дизайн в розряд другорядних.

Давайте розглянемо 3 способу вибратися з цього болота.

3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

Викиньте Font Awesome і спробуйте інші іконки

Насамперед, почну з того, що немає нічого поганого у використанні Font Awesome – я сам часто користуюся ним. Не до кожного елементу на веб-сторінці потрібно привертати увагу. Іконки Font Awesome це дуже тонкий інструмент, і іноді користувачеві потрібна лише ледь помітна підказка.

Тим не менше, бувають випадки, коли нам доводиться використовувати іконки в набагато більшому масштабі – часто під час різних пояснень користувачеві пліч-о-пліч з блоками тексту, як продовження контексту – і саме тут ми перетинаємо межу між непомітним натяком користувачеві і неунікальним дизайном.

Не треба плекати ілюзій: це не той випадок, коли чим більше, тим краще. Іконки – ідеальний спосіб створити сильний, що запам’ятовується бренд, а також відправна точка у створенні дизайну для серйозних компаній. Практичний досвід: якщо ви вибрали Font Awesome і не розглянули інші іконки, у вас сформується примітивне, ординарне бачення веб-дизайну.

3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

Торгові майданчики для дизайнерів типу Creative Market і UI8 потопають у нескінченних наборах свіжих, добре зроблених іконок за розумною ціною. Переконайтеся самі!

Не вибирайте Flat Design тільки тому що їм користуються всі

3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

Багато чого можна сказати про flat design, як хорошого, так і поганого. Все це застосовно і до Google Material Design. Але я скажу те ж саме, що і про використання Photoshop і Sketch – справа не в тому, який інструмент краще, а в тому, який з них більше підходить під конкретну задачу. Кожен досвідчений дизайнер повинен вміти порівнювати інструменти і вміти робити вибір більш відповідного на певному технічному рівні.

В обох напрямках дизайну використовується свій набір шрифтів і кольорів, але Material Design набагато більш конкретний, ніж прості принципи плоского дизайну.

Важливо пам’ятати, що ви не зобов’язані застосовувати повний набір, викладених у цих напрямках принципів. Замість цього я пропоную використовувати обидва напрямки як живильне середовище для створення свого власного стилю.

3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

Повноекранні хедеры це великий ризик

При вигляді величезного, повноекранного хедера можна сміливо сказати – ніхто не стане заперечувати, що в такому випадку безглуздо використовувати однакові шрифти, старі набори, горезвісні округлені кути і «ghost» кнопки. Все це абсолютно нічого не говорить про вас і про ваш бізнес і тільки затримує користувача, поки він читає про дивовижні переваги вашого сервісу.

3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

Розглянемо три альтернативи:

Зменшіть розмір хедера на 10/20/30%, даючи зрозуміти користувачеві, що на вашому сайті є й інший текст. Якщо ви хочете додати привертає увагу «стрілку вниз, щоб користувач зрозумів, що нижче є ще контент, то ви помиляєтеся. Веб-сайт не повинен ставати інструкцією по застосуванню.

Малоймовірно, що за пару секунд ви зміните думку про ваш сайт, так що він захоче продовжити читання. Замість цього використовуйте незвичайні шрифти і додаткові шари, створюючи «міні-оголошення». Головне викликати у користувача реакцію на ваш сайт. Це мотивуючим фактором, який змусить його приділити свій цінний час на більш глибоке вивчення наданих вами послуг. В ідеї додати конверсионную кнопку є здоровий глузд. Але в такому випадку вміст другої, невидимої половини екрану стає безглуздим. Це те ж саме, що просити дані про кредитки, коли ви просто дивіться товар – правильна річ, але не вчасно.

Взагалі видалите його. Якщо ви можете вмістити опис вашого сайту в одній (або двох) пропозиції і надати 3 вагомі причини купити ваші послуги, то можете сміливо додавати велику конверсионную кнопку раз в день. І навіщо вам тоді взагалі потрібен великий хедер?

Просто додайте розділ з запитаннями і не ускладнюйте користувачеві можливість зв’язатися з вами. В іншому випадку ви переоціните свої можливості, а користувачеві стане відверто нудно. Такий підхід не підійде для серйозних угод, наприклад, продажі дорогих речей або довгостроковій підписки. Але якщо ви продаєте щось маленьке або недороге, не треба робити сайт довше необхідного.

3 способи зробити свій веб-дизайн неповторним

Висновок

Боротьба трендів не вщухає. Ми частина буквально закохуємося в простоту безкоштовних сервісів або навпаки, стаємо жертвою надмірного прагнення сайту в певному напрямку дизайну. Все це веде веб-дизайн до втрати ідентичності, а іноді навіть і до клонування.

Іноді ми дивимося на надихаючий дизайн і думаємо «це дійсно круто», але нам лінь витратити трохи часу, щоб зрозуміти, чому саме цей дизайн «крутий». Потім ми просто копіюємо його в свій проект, очікуючи такої ж ефективності – і часто розчаровуємося.

Про що я вже говорив вище – найкращий спосіб дати бій однотипним дизайнам це грунтовно обміркувати свій вибір, як дизайнера, і спробувати його обґрунтувати. Якщо ви не можете переконливо пояснити, чому ви робите це так, то ви пішли хибним шляхом. Це ледачий підхід! А якими іншими трендами зловживають на ваш погляд?