Атрибут title для картинки

339

Від автора: атрибут title для картинки зазвичай прописують для того, щоб при наведенні на неї з’являлася підказка. Деякі також заповнюють його для пошукової оптимізації. Давайте докладніше розберемося, як його правильно використовувати.

По-перше, title універсальний і може прописуватися не тільки зображення, але і практично будь-якого елементу на веб-сторінці. Якщо вміст alt ви в звичайних умови побачити не зможете (тільки при вимкнених картинках), то title — запросто.

З’являється title у вигляді невеликого білого блоку, в який поміщається текст атрибута. Відбувається це плавно. Основна мета – підказувати і пояснювати, а не допомогти просунути ваш сайт. Розуміючи це, можна навчитися його правильно заповнювати.

Як заповнювати

Рекомендації по заповненню такі ж, як і alt. Зокрема, опис не повинен бути занадто довгим, у ньому не повинно бути спаму ключовими словами і воно повинно максимально точно описувати те, що зображено на картинці.

Не плутайте атрибут з тегом title. Тег поміщається в секції head і відповідає за заголовок сторінки. З точки зору пошукової оптимізації тег title набагато важливіше атрибута, який істотної ролі не грає.

Найпростіший спосіб заповнити цей атрибут для картинки – просто скопіювати значення alt. Інший варіант – взагалі не писати атрибут. Третій (для перфекціоністів) – скласти унікальні описи.

Як і у випадку з альтернативним текстом, заповнювати атрибут потрібно залежно від того, які цілі переслідує ваш сайт. Наприклад, якщо у вас простий блог, то вам це не потрібно. Наприклад, на своєму блозі у мене вставлено більше 300 картинок і жодній не прописаний title. І все відмінно, трафік з пошуку нормальний.

Інша справа, якщо вам потрібно зробити якісну роботу із зображеннями на комерційному сайті. В інтернет-магазині кожна картинка товару має значення. До того ж, можна буде отримати невеликий трафік з пошуку по картинках. Хоча люди не так часто шукають картинки, все ж це трапляється, і в такому випадку перевагу мають картинки з хоча б одним заповненим атрибутом.

Самим оптимальним я вважаю просто копіювання опису з alt в title. Можна писати різне опис для них, але це зажадає від вас серйозних зусиль. На даний момент я не бачив ні одного експерименту чи дослідження, яке довело б, що заповнення обох атрибутів збільшує трафік з пошуку.

Використовуйте title за призначенням

Що значить за призначенням? Не намагатися спамити в ньому ключами, а просто писати підказку до картинки. Наприклад, виклали фотографію гори, а title написали: “Гора Кіліманджаро”. А то не всі ми знавці географії, такий опис буде корисним.

Якщо вже говорити про спливаючій підказці, то атрибут title справляється з цим, але не ідеально. По-перше, зовнішній вигляд такої підказки не оформити – він завжди один і той же. По-друге, ефект появи теж не можна змінити.

Якщо ваша основна мета не оптимізація, а так званий вау-ефект, тобто ви хочете зробити красиві описи, тоді доведеться використовувати інші прийоми верстки. Зокрема, таку підказку можна зробити на css або за допомогою скриптів. Але це вже інша розмова. Це вже не відноситься до теми цього посту, а за сьогоднішньою темі у мене вичерпалися думки. Решта рекомендації дивіться у статті про заповнення альтернативного тексту, яка днями повинна з’явиться на нашому сайті.