Головні сторінки 20% бізнес-ресурсів не відображають специфіку компанії

313

Від автора: в ході експерименту Google довів, що головні сторінки більш 20% комерційних сайтів з видачі не відображають основну спрямованість ресурсу. За ним користувачам важко зрозуміти специфіку бізнесу, яким займається представлена компанія.

Аналітик з відділу якості пошукової видачі Google Гері Илш проаналізував понад 400 сайтів комерційної напрямку. В результаті досліджень Илш з’ясував, що п’ята частина всіх бізнес-ресурсів не відображають специфіку діяльності, якою займається «подається» компанія.

Илш зазначив, що така «дивна» тенденція не тільки погіршує сприйняття користувачами сайту, але і негативно позначається на результатах його індексування. Отже, і на позиції сайту в пошуковій видачі.
Якщо алгоритми пошуковика не можуть точно ідентифікувати тематику і бізнес-спрямованість ресурсу, то він буде гірше ранжируватися за тим ключовим запитам, під які «заточений». Тому видимість такого сайту у видачі помітно знижується.

Крім цього алгоритми Google можуть «сприйняти» це як грубе порушення інтересів користувачів. Що також призведе до зниження позицій ресурсу.