Мета теги для Joomla

377

Від автора: вітаю Вас, шановні читачі. Закінчивши розробку сайту і виклавши на реальний хостинг, як правило, розробники переходять до його просування в мережі інтернет. Так як не секрет, що мета будь-якого сайту – це відвідувачі, і чим їх більше, тим краще. При цьому велика частина користувачів, в основному, приходить на сайт з пошукових систем, а отже в цій статті ми з Вами поговоримо про те, як додати мета-теги в Joomla, які містять службову інформацію про сайт, необхідну для пошукових роботів.

Для тих, хто не знає, коротко зазначу, що метатеги – це набір необов’язкових тегів мови розмітки HTML, що містять різну додаткову інформацію про сторінку і її короткий опис. Розташовуються дані теги між тегами head, тобто в заголовку сторінки. Серед різноманіття даних тегів найбільш важливими з точки зору просування сайту є: title, keywords і description. Правда значимість останніх двох в даний час сильно знизилася і можна сказати, що вони мало впливають на просування сайту, але нехтувати ними не варто.

Мета тег title – найбільш важливий мета-тегів, так як містить заголовок сторінки, який відображається у вкладці браузера, а також у видачі пошукових систем у вигляді посилання.

Мета теги для Joomla

Пошукові системи надають даного тегу величезне значення, а значить він повинен містити ключові слова, під які оптимізується веб-сторінка а так само повинен бути інформативним і читабельним.

Мета тег description — містить коротку інформацію про сторінку, яка може використовуватися пошуковими системами для формування опису сторінки, що відображається в пошуковій видачі під посиланням на сайт. Відповідно – це друге на що звертає увагу користувач при виборі потрібної сторінки (перша – це звичайно ж заголовок), а значить вміст цього тега, так само повинно включати ключові слова, під які оптимізується сторінка. Звичайно, зовсім не обов’язково, що вміст даного тега буде використано для формування короткій анотації до заслання, так як для цього може використовуватися і перші кілька рядків вмісту сторінки. Але все ж таки така вірогідність є, а значить необхідно з максимальною відповідальністю підійти до його заповнення, особливо якщо на сторінці дуже мало тексту, наприклад якщо відображається фото або відео галерея і т. д

Мета тег keywords – містить список ключових слів, розділених комою, під які оптимізується сторінка. Раніше це був найважливіший тег в плані SEO оптимізації, зараз же його важливість зведена до мінімуму. В даному тезі бажано розташовувати 5-10 найбільш важливих ключових слів.

Мета теги для Joomla 3 додати досить просто, так як це одна із задач, яка передбачена стандартним функціоналом. Одиницею контенту вищевказаної CMS є матеріал, а значить ще на етапі його створення, необхідно визначити вміст основних мета тегів. Для цього в менеджері матеріалів, на сторінці створення нового матеріалу, відкриваємо вкладку “публікація” і бачимо текстові поля для додавання необхідної інформації.

Мета теги для Joomla

При цьому заголовок матеріалу, як правило використовується для формування мета тегу title, за винятком коли використовуються сторонні розширення або в глобальних налаштуваннях включений параметр, який додає назва сайту до заголовка.

Мета теги для Joomla

Тепер зверніть увагу — якщо створити окремий пункт меню для матеріалу, який розглядався вище, мета теги joomla 3, будуть формуватися дещо інакше, в залежності від певних умов, тому на сторінці створення нового пункту меню, у вкладці “Метадані”, так само можна додати мета інформацію.

Мета теги для Joomla

Якщо в матеріалі сповнені поля keywords і description то їх вміст буде використовуватися для формування відповідних мета тегів, а в якості тега title сторінки, буде використовуватися заголовок пункту меню.

Мета теги для Joomla

Якщо ж у матеріалі текстові поля для keywords і description залишити порожніми, то відповідні мета теги, будуть формуватися виходячи з даних наведених при створенні пункту меню.

Мета теги для Joomla

Мета теги Joomla 3, Ви так само можете додати в глобальних налаштуваннях CMS.

Мета теги для Joomla

Але вони будуть застосовуватися до сторінки, тільки в тому випадку якщо CMS Joomla не знайде більш підходящих даних. Наприклад, якщо при створенні Вище розглянутого пункту меню, залишити пустими “Мета-тег Description” і “Мета-тег Keywords” а так само відповідні поля порожні і в матеріалі, який відображається на сторінці цього пункту.

Мета теги для Joomla

Ось таким чином, працює стандартний функціонал CMS Joomla формує мета теги. Якщо Дане поведінка Вас не влаштовує, Ви можете використовувати сторонні розширення, або самостійно вносити правки в ядро, але при цьому необхідно знати API Joomla, яке докладно розглянуто в новому курсі Joomla-Професіонал: створення розширень для Joomla.

Всього Вам доброго і вдалого кодування!!!