Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

306

Від автора: кожен великий дизайнер був у свій час законодавцем моди. Вважаючи, що ви не хочете стати ще одним середнім веб-дизайнером, чиї роботи не особливо-то і виділяються з сірої маси, вам доведеться вийти за межі відомих трендів. У даній статті ми розглянемо нові тренди у веб-дизайні.

У минулій статті «Чому ви не відомий дизайнер» я особливо підкреслив способи, з допомогою яких відомі дизайнери, яких ми всі знаємо і гаряче любимо, виділили себе з натовпу. Одна з основних ідей статті полягала у становленні себе як особистості і в тому, що не можна боятися мислити революційно. Думайте, як дизайнер-законодавець моди!

Дизайну потрібні шляхи розвитку

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Дизайн не може рости без встановлення нових трендів. Без нових віянь графічний дизайн схожий на собаку, гоняющуюся за своїм хвостом – немає руху вперед. Все це сумно, коли еволюція приносить щось свіже, хвилююче розум. Але для мене, наприклад, постійний процес зміни і розвитку це саме те, заради чого варто займатися дизайном. Це як ковток свіжого повітря.

Без розвитку дизайн б нічим не відрізнявся від дизайну часів 1800-х років (і вище). Хоча ранній дизайн і хороший сам по собі, але йому не місце в сьогоденні, і я радий, що за цей час він сильно змінився. Приємно думати, що кожен день приносить щось нове та неймовірне. Не бійтеся бути на передньому краї еволюції дизайну!

Дотримуватися трендів не дуже весело

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

По суті, слідуючи відомим трендам, ви стаєте звичайним комп’ютерним інженером – людина, що виконує комп’ютерні команди без своїх власних ідей. Геть відсутня імпровізація, хоча такий підхід може бути непоганий для кар’єрного зростання. Немає інновацій, більш того – це нудно.

Взяти, приміром, хипстерские логотипи. Якщо завдання полягає лише в тому, щоб замінити назву компанії в логотипах вище, то це не займе багато часу. Наприклад, розглянемо вкрай популярний у 2013 гід по створенню хипстерского логотипу від Tim Delger. Дизайнер загострює увагу на відсутність художньої цілісності при створенні логотипу – це звичайна формула. А знову і знову слідувати одній формулі не дуже весело.

Дизайн охоплює як звичайне творчість, так і невгамовним бажання нових досліджень. Саме ці два чинники роблять дизайн досить веселим заняттям. Будьте вільні у виборі!

Відокремлення від основної маси може залучити більше клієнтів

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Під час пошуку дизайнера перед клієнтами відкриваються тисячі різних робіт. Якщо яким-небудь чином не виділити себе з натовпу, то вас просто не виберуть або взагалі не помітять. Під час пошуків клієнтам важливий неповторний стиль і особистість. Подумайте про те, як можна надати унікальності своїх робіт, як через роботу передати свою ідею, щоб привернути увагу потенційного клієнта.

Дизайн не повинен конкурувати

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Серед відомих трендів дуже висока конкуренція. За останнім віянням моди, всі займаються одним і тим же. Все це тільки збільшує конкуренцію і може викликати напруженість між дизайнерами під час пошуку клієнтів і роботи. Але цієї напруженості взагалі не повинно бути. Дайте клієнтам право самим вибрати вас саме за ваш неповторний стиль. Якщо щось не подобається, без проблем. Нехай оберуть когось іншого. Ще багато клієнтів, яким потрібні саме ви.

У дизайнера Bradbury Thompson (на малюнку вище) абсолютно унікальний, власний погляд на колірну палітру. Конкуренція з його роботами відсутня просто тому, що схожих робіт немає. Він не пропонував клієнтам хипстерские логотипи або що-небудь ще, що було модним на той момент, так як клієнти зверталися до нього абсолютно за іншим. Клієнти в ньому цінували саме його унікальний погляд на дизайн і колірну палітру.

Постійно бути в тренді вимотує і забирає багато часу

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Звичайно, для передбачення тенденцій можна скористатися цією статтею. Ця стаття може допомогти визначити ваше місце в світі дизайну. Проте щоб по-справжньому йти в ногу з часом, необхідно постійно сканувати інтернет на наявність нових дизайнерський студій і робіт. Щоб зрозуміти, що зараз в моді, необхідно проводити дослідження знайдених робіт. Такий підхід займає надто багато часу, який можна було б витратити на створення власних робіт і досліджень.

Якби Josef Muller-Brockmann (з картинки вище) витрачав свій час на пошук трендів в інтернеті, у нього б просто не залишилося часу на шліфування стилю у своїх роботах. А часу у нього точно пішло дуже багато!

Надихаючі речі в дизайні зазвичай не в тренді

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Подумайте про те, що в дизайні приваблює вас в першу чергу. Сподіваюся, ваш відповідь буде приблизно таким:

Створення чогось красивого

Перегляд надихаючих форм і неповторних шрифтів

Перегляд незвичайних способів відображення інформації або

Створення всього того, з чого складається дизайн нашого світу

А тепер подумайте, що ні один із пунктів вище нездійсненний, якщо слідувати за чужими ідеями. Перестаньте бути заручниками моди. Поверніться до причин, за якими ви почали займатися дизайном. Хіба постери від Shigeo Fukuda не надихають вас на створення чогось незвичайного, на розсування меж можливого?

Хороші ідеї рідко приходять пачками

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Ця відома цитата Підлоги Ренда тут відмінно підходить. Хороші ідеї приходять з «чарівних місць» — їх не можна взяти і перетворити у формулу успіху. Не думайте, що, слідуючи моді, ви створите хорошу ідею. Якщо ви хочете створити по-справжньому щось дивовижне, вам доведеться дослідити невідомість.

Проектуйте зі здоровим глуздом

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Дизайн це форма мистецтва і його потрібно поважати. Їм не можна зловживати заради легкої наживи. Такий підхід тільки сприяє появі нових трендів. Дизайн необхідно вивчати тільки з щирим інтересом до всієї цієї надихає і незвичайної індустрії.

Кожна людина може стати оригінальним

Нові тренди у веб-дизайні: 9 стримуючих факторів

Приємно усвідомлювати, що всі дизайнерське співтовариство прагне до індивідуалізації. До стану, коли всі прагнуть до створення свого власного стилю. До стану, коли всі поважають чуже бачення і використовують чужі напрацювання в своїх проектах. Я щиро вірю, що кожна людина всередині єдиний у своєму роді, що всередині нього (на жаль) під вагою відомих напрямків приховані його власні смаки і стилі.

Загляньте всередину і задайте собі питання, а що ви зробили, щоб проявити власне «Я». Ви ненормальний? Відмінно! Ви тихий і вразливий? Чудово! Ви суворий і стриманий? Теж підходить! Не бійтеся прийняти себе. Знайте, що я поважаю будь-якого дизайнера, який обрав свій власний шлях розвитку і надав своїй унікальності реальну форму. Підлогу Ренд (на малюнку вище) черговий яскравий приклад незрівнянну індивідуальності в світі дизайну.

Висновок

Перестаньте бути заручниками моди! Самодослідження, індивідуалізм і свобода у творчому дослідженні може привнести в наш світ стільки краси. Не тільки це, але і справжнє самовираження допоможе вам рухатися далі будь-яких існуючих і коли-небудь створених трендів! Знаєте інший спосіб стати законодавцем моди в дизайні? Пишіть про це в коментарях!