Google про оновлення посилань після перенесення сайту на новий домен

332

Від автора: після перенесення ресурсу на новий домен Google рекомендують оновити всю вхідну посилальну масу. Це може позитивно вплинути на позицію сайту у видачі.

Представник Google Джон Мюллер під час чергової відеоконференції, в рамках якої він відповідає на питання вебмайстрів, порадив усім після «переїзду» сайту на нове доменне ім’я оновлювати входить на ресурс посилальну масу. При цьому Джон зазначив, що недотримання цієї рекомендації не понесе за собою критичних втрат трафіку.

Один з вебмайстрів запитав Мюллера, потрібно здійснювати оновлення посилань, що вказують на ресурс, якщо він був перенесений на новий домен. При цьому в налаштуваннях для всіх веб-сторінок встановлений редирект 301.

На що Джон відповів, що оновлення посилальної маси дозволяє користувачам швидше знаходити потрібний йому контент. Це може позитивно позначитися на обсягах трафіку, що направляється на ресурс.

Також це дозволяє Google зрозуміти, що сайт отримав нове постійне місце проживання». Тому пошуковику слід якомога швидше замінити старі проіндексовані URL на нові.

Також Мюллер зазначив, що важко оцінити ефект від оновлень входить посилальної маси: все залежить від конкретного ресурсу. Джон порадив керуватися в ухваленні рішення з даного питання показниками аналітики.