Параметри відвідувачів — новий набір даних Метрики

306

Від автора: в Яндекс.Метриці реалізована можливість використання відомостей, зазначених ними при реєстрації, у формуванні звітів аналізу аудиторії ресурсу. Про це повідомляється на офіційному блозі сервісу.

У Метриці з’явився новий вид набору даних – «Параметри відвідувачів». Цю інформацію можна застосовувати при аналізі якості аудиторії ресурсу та формування звітності. «Параметри відвідувачів» – це та інформація, яку користувачі сайту вказують в полях різних реєстраційних форм. А також дані, взяті зі система CRM.

Система аналітичного ресурсу автоматично присвоює кожному відвідувачу унікальний ідентифікатор (ClientID). Крім цього власник сайту може застосовувати свій набір ідентифікаторів. Для цього використовується метод setUserID.

У публікації наголошується, що «Параметри відвідувача» по своїм можливостям кардинально відрізняються від Параметрів візитів». При використанні першого набору дані можна передавати не під час сеансу відвідування, а пізніше.

Їх можна попередньо зібрати, і потім завантажити на сервіс, використовуючи для прив’язки власні ідентифікатори або системні. Таким чином, наприклад, можна використовувати зібрані відомості про користувачів, у яких є активна дисконтна карта вашого інтернет-магазину, для порівняння їх поведінки з іншими аудиторіями.

Крім цього на основі Параметрів відвідувача» (після створення відповідного сегменту) можна запустити ретаргетинговую компанію в Яндекс.Директе.