Facebook закриє FBX через переорієнтацію на мобільний ринок

301

Від автора: компанія Марка Цукерберга має намір закрити свою рекламну мережу Fasebook Exchange. Платформа спеціалізується на продажу десктопних форматів оголошень, націлених на користувачів, які вже відвідували цільової сайт. Таке рішення пов’язане з переорієнтацією рекламних сервісів Facebook на мобайл.

Представники Facebook підтвердили на офіційному рівні інформацію про те, що платформа десктопної реклами, що належить компанії, що спеціалізується на продажах цільових оголошень «вторинної» аудиторії, буде закрита.

Спочатку про це повідомило англомовне бізнес-видання The Wall Street Journal. Після чого представили компанії офіційно підтвердили намір закрити FBX (Fasebook Exchange).

Метт Йдемо (віце-президент Facebook з менеджменту продуктів) повідомив, що дане рішення було прийнято керівництвом з-за глобальної переорієнтації всієї компанії на мобільний інтернет-ринок. Згідно з даними статистики, за перші 3 місяці поточного року понад 80% загальної виручки Facebook заробив на мобільній рекламі.

Метт зазначив, що зараз використання мобайла є основним гарантом проведення ефективного маркетингового просування. Виходячи з цього, всі кошти, які раніше витрачалися на Fasebook Exchange, тепер буду витрачені на мобільні рекламні продукти компанії.